בניית תוכנית עסקית לסטארט אפ
מה לעשות במקום בניית תוכנית עסקית לסטארט אפ אם תיכנסו לאתרים של חברות ויועצים עסקיים למיניהם, בוודאי יספרו לכם שם עד כמה חשוב ואף חיוני
מה לעשות במקום בניית תוכנית עסקית לסטארט אפ אם תיכנסו לאתרים של חברות ויועצים עסקיים למיניהם, בוודאי יספרו לכם שם עד כמה חשוב ואף חיוני
מחקר שוק כחלק מבדיקת היתכנות לסטארטאפ כפי שאתם בוודאי יודעים, קיים מרחק לא קטן בין רעיון מקורי ויצירתי לבין מוצר מוגמר ורווחי. אז קודם כל,
כאשר מדברים על העולם העסקי, תחרות אינה מילה גסה. התעצמות האינטרנט והאמצעים הדיגיטליים הביאה לתלות הצרכנים והחברות העסקיות בהם. התחרות קפצה מדרגה ודורשת התמודדות אחרת
שירותי המודיעין העסקי שמספקת חברת אינפוטרגט חולשים על פני תחומים ומקורות נרחבים, ואחד מהם הינו מכרזים המתפרסמים בישראל ובחו"ל שאותו אנו עושים בשיתוף אחת החברות
בתור חברת מידענות ומודיעין עסקי פונים אלינו לקוחות ממגזרים וענפים שונים, המזמינים מחקרים אודות המשק המקומי והשוק הגלובאלי. הדבר מחייב אותנו ללמידה מהירה של סביבות
אין ספק שמידע על מחירי המתחרים מביא יתרונות משמעותיים. אין זה רק פרמטר מהותי לקביעת התמחור הבסיסי של מוצרי ושירותי העסק, אלא יותר מכך –
כל עסק וחברה נדרשים לעיתים להבנת המצב, ההזדמנות, החסמים, היתרונות והחסרונות של נישה, ענף או תעשייה מסוימים. לדוגמא, הדבר נדרש לצורך הקמת עסק חדש, להתרחבות
אין ספק כי אסטרטגיית תמחור נכונה חיונית לשמירה על אטרקטיביות ותחרותיות, תוך מקסום ההכנסות והרווחים. אכן, התמחור אינו רק מנגנון הפקת הרווחים המרכזי של החברה,
המדיה הדיגיטלית מהווה מקור מידע אינסופי, או ליתר דיוק – כמעט אינסופי. האמת היא שלא הכל נמצא ברשת ואפילו למפלצת המידע הזאת יש את המגבלות
תמחור הוא מנגנון הפקת הרווחים העיקרי של כל עסק, וניתן לבנות אותו בשיטות שונות כגון Market Based Pricing או Cost Plus. תמחור נכון ומקצועי מצריך
הגיעה אליכם הזמנה מארגון מקצועי בינ"ל המזמין אתכם להשתתף בכנס בחו"ל. מניסיון העבר אתם כבר מכירים מנסיון או מנסיונם של אחרים את היתרונות הזדמנויות פוטנציאליות
במרבית הענפים צרכנים המחפשים פתרונות לצרכיהם, נתקלים במגוון מוצרים דומה למדי. לכן לצד לאיכות המוצר ואפילו יותר מכך – קיימת חשיבות עצומה לבידול ומיתוג אפקטיבי.
בחירה נכונה של מפיץ בחו"ל – מבדילה בין חיים ומוות לעסק אחרי כל השלבים של תכנון ופיתוח מוצרים, שדרוגים והתאמות, ייצור המוני וכל ההשקעה של
אנו חיים כבר זמן רב בתקופה של התפוצצות מידע, הגדל בטור מאריכי מדי יום, חודש ושנה. מצד אחד, המידע הנרחב מאפשר לכל אחד מאיתנו, אדם
החלק הארי של מידענות מקצועית הוא כמובן המחקר, במהלכו אנו נעזרים במקורות מידע נרחבים ובכלים מתקדמים. יחד עם זאת, טעות היא לחשוב כי שירותי המידענות,