מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מאמרים

איך עושים מחקר שוק

איך עושים מחקר שוק

מחקר שוק מאבני הדרך הבסיסיות שאותן צריך לבצע כל עסק בתחילת דרכו, וכמו כן בשלבים שונים של חייו לאורך הדרך. השוק המקומי והבינלאומי הינו דינאמי, תחרותי, תובעני ומשתנה, וישנה חשיבות עליונה להכרת השחקנים שמתחרים בכם על המוצרים, נקודות הכוח והחולשה, האסטרטגיות שעובדות טוב יותר ופחות, מידת הרוויה או הביקוש בנישות מסוימות, וכמובן גם קהלי היעד על צרכיהם ומאפייניהם השונים.

קרא עוד »
איך בודקים גודל שוק

איך בודקים גודל שוק

במיוחד לפני פתיחת עסק חדש, וכן לפני שמחליטים להרחיב את הפעילות לאופקים חדשים, ישנה חשיבות גדולה לביצוע מחקר שוק מקיף, המתייחס בין היתר לשחקנים והמתחרים העיקריים, למאפייני השוק עצמו, לאסטרטגיות השיווק והפרסום, לקהלי היעד, ועוד.

קרא עוד »

מאלו טעויות להימנע כשיוצרים קשר עם יצרן בגדים בחו"ל?

אחד מהתחומים המעניינים והפוריים בישראל ובעולם הוא תחום האופנה. ביטויים לאופנה שהתפתחה בישראל ניתן לזהות עוד משנות ה-50, מספר שנים אחרי הקמת המדינה, כשתחום האופנה מהווה תחום שהתפתח וכולל בתוכו מספר רחב של פעולות שיש לבצע כראוי.

קרא עוד »

איך למצוא ספקים לחנות בגדים

בעלים של חנויות בגדים ורשתות אופנה ותיקות וגדולות עוסקים רבות בפעילות של איתור ספקים לחנויות שלהם. איתור ספקים בתחום האופנה ובתחומים נושקים אחרים מהווה תורה של ממש, כשיש אלמנטים רבים שחשוב להכיר.

קרא עוד »

בדיקת חופש פעולה מסחרי בפטנט

הבדיקות המקדימות לפני יציאה עם פטנט כוללת בתוכה בדיקת חופש פעולה מסחרי – FTO – Freedom To Operate. בדיקה בה יזמים בוחנים עם אנשי מקצוע האם המוצר אותו הם רוצים לשווק איננו פוגע או פוגם בזכויות קניין רוחני של חברות אחרות. 

קרא עוד »

מה חייב להיות במצגת למשקיעים?

יזמים רבים מודעים לעובדה כי יצירת מצגת למשקיעים מהווה שלב חשוב וקריטי ביכולת לגייס אותם להשקיע כספים לא מבוטלים ברעיון או המוצרים עליהם הם עמלים. עבור רבים מהם נשאלת השאלה מה חייב להיות באותה מצגת. 

קרא עוד »

איתור מפיצים בחו"ל

משימה חשובה ומשמעותית עבור יזמים וחברות היא בהפצה של מוצריהם לשווקים בחו"ל. מדובר על שלב משמעותי וחשוב שבו יש לאתר את המפיצים מולם נעבוד, כשלהם היכולת והכרת השוק מקרוב. 

קרא עוד »

הזדמנויות עסקיות בעולם

חלק מהיכולת להצליח בעולם העסקי לאורך זמן תלויה גם ביכולת לזהות ולנצל בתזמון הנכון הזדמנויות עסקיות. החמצה של הזדמנות עסקית טובה יכולה להיות קריטית עבור יזמים בתחילת דרכם ועל כן חשוב שיעשו שימוש בחברות ואנשי מקצוע להם התמחות באיתור אותן הזדמנויות עסקיות. 

קרא עוד »

חקר שוק וניתוח מתחרים – אוסף כלים מומלצים

בשלבים הראשונים של כל סטארט אפ קיימת חשיבות רבה בחקר השוק וניתוח המתחרים שלנו. הבסיס בשלבים הראשונים מהווה בעצם את היסודות לאורך כל התהליך בבחינה ובדיקה כיצד השוק, בו אנו פועלים, מתנהל ומתקדם והיכן אנו עומדים לעומת המתחרים שלנו. 

קרא עוד »

טיפים למצגת מוצלחת למשקיע

בעולם העסקי נעשה שימוש רחב במצגות על מנת להציג ולהעביר רעיון חדש, הן עבור משקיעים ולקוחות מבחוץ והן עבור עובדי החברה. הצגה של מצגת מוצלחת מהווה נדבך חשוב ומשמעותי עבור כל יזם, כשהיא יכולה להיות ההבדל בין השגת מטרות היזם או הארגון לבין חוסר היכולת לממשן. 

קרא עוד »

טיפים לתוכנית עסקית טובה

הצלחה בשווקים עסקיים דורשת יצירת מערכת משומנת ומקצועית שבה יוכלו כל אנשי המקצוע שבחרתם להעניק לכם את המעטפת להם אתם זקוקים בכל שלב ובכל נקודה בה נדרש למצוא פתרון יצירתי ויוצא דופן. 

קרא עוד »

מה חייב להיות במצגת למשקיעים?

יזמים רבים מודעים לעובדה כי יצירת מצגת למשקיעים מהווה שלב חשוב וקריטי ביכולת לגייס אותם להשקיע כספים לא מבוטלים ברעיון או המוצרים עליהם הם עמלים. עבור רבים מהם נשאלת השאלה מה חייב להיות באותה מצגת. 

קרא עוד »

מחקר שוק – נתונים על כדאיות

חלק חשוב ומשמעותי במחקרי שוק כולל בתוכו מידע ונתונים אשר יעניקו לנו בסיס רחב להחליט האם כדאי לנו לפעול בדרך כלשהי, לאלו פלחי שוק לפנות ואף בהחלטה האם להמשיך בפרויקט מסוים או לזנוח אותו. 

קרא עוד »
דילוג לתוכן