מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

איך נבחר את יצרן הבגדים הנכון לנו ?

בחירת יצרן בגדים נכון – האם ועד כמה מתאים לך יצרן FPP?

רשתות אופנה ובעלים של חנויות בגדים ילמדו מהר מספר מושגי מפתח בתחום ייצור הבגדים. אחת מההבחנות אותם יעשו יהיו נוגעים ליצרני FPP לעומת יצרני CMT.

 

מה מייצג בעצם יצרן FPP?

ראשי התיבות FPP מייצגות ייצור של חבילה מלאה. מדובר על מונח לסיווג שירות הניתן על יידי יצרני בגדים ברחבי העולם.

 

יש מקרים ואתם תתקלו באותו סיווג שיופיע באותיות FF – Factored Factored. מונח ה-FF נפוץ יותר אצלן יצרני ביגוד בבריטניה, כשה-FPP נפוץ יותר בארה"ב ובמדינות אחרות בהן ניתן לאתר יצרני בגדים. 

 

ייצור ה-FPP מציג בעצם שירות מלא ורחב מטעם יצרני הבגדים. שירות זה כולל תהליך ארוך ומורכב מעיצוב הבגדים, אריזתם ושילוחם ללקוח. בתוך שלבים אלו עוסקת יצרנית הבגדים בתהליך ה-FPP גם בהכנת מספר דוגמאות של הבגד, יצירת תבניות, פיתוח אריגי קישוט ואקססוריז ועוד.

 

למי מתאים יצרן בגדים FPP?

יצרני בגדים בקטגוריית FPP מתאימים למעצבי אופנה להם מחסור בידע טכני. אותם יצרני FPP יוכלו להעניק לאותם מעצבים הכוונה מקצועית ברמה הטכנית, כשחלק מהמענה המקצועי שלהם כולל תופרים, מעצבים, יצרני דוגמאות, מומחים לבדים ומומחים לחיתוך.

 

יצרני FPP מאפשרים למעצבי האופנה להפוך את הרעיונות המופשטים שלהם לפריטים שבסופו של דבר יוצגו בחנויות הבגדים וברשתות אופנה מובילות בכל מקום בעולם. אותם מעצבי אופנה זוכים לקבל מעטפת מקצועית שהופכת את הרעיונות שלהם לכדי מימוש, זאת תוך היכולת להתמקצע בפן הטכני יחד עם יצרנית FPP איתה בחרו לעבוד.

 

גישה רחבה לחומרי גלם

יתרון נוסף של יצרני FPP הוא בגישה שלהם למבחר רחב של חומרי גלם דוגמת בדים, קישוטים ואקססוריז נלווים. בעבודה מול יצרן FPP תוכלו ברוב המקרים להצביע על חומר גלם מאוד מסוים והם יוכלו לאתר אותו עבורכם.

 

איתור חומרי הגלם של יצרני ה-FPP מגיע לרמה של סוג הכפתור בו אתם מעוניינים. עבור מעצבי אופנה המעוניינים לעצב פריטים מבלי להתפשר על חומרי הגלם אין ספק שאיתור יצרן FPP הוא חובה.

 

הקושי עם יצרני FPP

עבור חברות אופנה קטנות העבודה עם יצרני FPP בעייתית במקרים ובהם כמות הפריטים שרוצים לייצר היא מינימלית – מתחת למאה פריטים לכל פריט. במקרים ובהם נצטרך ייצור של 20-50 פריטים לכל בגד יצרני ה-FPP לא יסכימו לקחת על עצמם את ההזמנה. במקרים ובהם מדובר ביצרני FPP בטורקיה ודרום מזרח אסיה מדובר על מינימום של 500-1000 פריטים לכל בגד אותו תעצבו.

 

ניסיון להוביל לגמישות בכמויות אצל יצרני FPP לא יוביל להצלחה. המלצה של מעצבי אופנה ישראלים היא להימנע מניסיונות להוביל לגמישות מטעם אותם יצרנים. ניסיונות עקרים אלו עלולים לסמן אתכם כלקוחות בעייתיים שאיתם לא ירצו לעבוד בעתיד.

 

אחת מהפתרונות במקרים אלו הוא להזמין כמויות גדולות יותר של כל פריט אותו עיצבתם בתקווה שפריטים אלו ינחלו הצלחה וכך מכירה שלהם בשוק הישראלי תהיה רחבה. ניתן, בשל כמות הפריטים הגדולה יותר, למצוא מספר אכסניות נוספות למכירה של אותם בגדים במסגרת שיטת הקונסיגנציה ובכך להפוך את החיסרון ליתרון יחסי.

 

איתור יצרני FPP

כמו בכל תחום מקצועי גם כאן חשוב לנסות ולאתר את יצרני הבגדים בסיווג FPP שיתאימו לצרכים שלכם. מלאכת איתור היצרנים איננה פשוטה והיא כוללת בתוכה בחינה ובדיקה רחבה של נתונים שיש לקחת בחשבון, בין אם מדובר על היכולת ליצור מערכת יחסי עבודה ארוכת טווח. כזו שתאפשר לכם ראש שקט ולבטח ביכולת לעבוד במסגרת התקציב מבלי לחרוג ממנו.

 

מעוניינים שנאתר עבורכם את רשימת ספרי ה-FPP בחו"ל? מוזמנים לפנות אלינו עוד היום וליהנות משירות מקיף, מקצועי ופורץ דרך בתחום המידענות העסקית >>> אינפוטרגט

מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום לרשימה של ספקים ויצרנים ותתחילו לקדם את הדיזיין שלכם במחיר מיוחד :
רק 2500 ₪ 

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

איתור הזדמנויות עסקיות: המפתח להצלחה בעולם העסקי המודרני

בעולם העסקי המתפתח במהירות של ימינו, איתור הזדמנויות עסקיות הפך להיות אחד מהכישורים החשובים ביותר להצלחה. חברות וארגונים המצליחים לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות בזמן הנכון, נהנים מיתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם בשוק.

קרא עוד »

כתבו לנו

דילוג לתוכן