10 הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בד”כ כשהם ניגשים להכין מחקר שוק

ביצוע מחקר שוק חשוב לכל חברה ועסק, ולעתים ביצוע נכון שלו עושה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. כדי להצליח במחקר כדאי לדעת מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשהם מכינים מחקר שוק, ולהימנע מהן.

Details

מה אנחנו נרוויח אם נרים את העיניים ונלמד מחברות אחרות ?

ארגונים וחברות חייבים להיות ערים למה שמתרחש מסביבם כדי להצליח בעצמם. כמעט אין ענף או עיסוק שאינו תחרותי, והתבוננות רק במה שקורה בתוך החברה עלולה להיות טעות שתגרום לה לא להתקדם כראוי ולא לעמוד בקצב המצופה ממנה. הרמת העיניים ובחינת חברות אחרות יכולות ליצור אסטרטגיות חדשות, לזהות חולשות אצל המתחרים ולהעריך בצורה נכונה את המתרחש…

Details

זהירות, מים עמוקים: צוללים ל-Deep web של המידע עסקי

בטח כבר שמעתם את צירוף המילים “Deep web” לא פעם בהקשרים שונים, חיוביים יותר או פחות, אבל הפעם נעסוק במשמעות האחרת והפשוטה שלו – באותו חלק של רשת האינטרנט שהוא “בלתי נראה” למנועי החיפוש הרגילים ושאינו עולה לנו בתוצאות ולא מאונדקס על ידי הזחלנים של גוגל. ישנן כמה סיבות לחוסר הנגישות שלנו לאותו אזור “בלתי…

Details

מה כואב לכם? האם ד”ר גוגל יודע הכול או שיש עוד מה ללמוד?

במאמץ לספק פתרונות ותשובות מידיים לשאילתות הגולשים, גוגל הודיעה כי היא מתכוונת לשלב בקרוב בתוצאות החיפוש הראשונות שלה הצעות לטיפול בסימפטומים רפואיים שכיחים.הסימפטומים ישולבו בגרף המידע (Knowledge Graph) של מנוע החיפוש ויאפשרו לגולשים להקל באופן ראשוני ומהיר תסמינים גופניים.

Details

כיצד מחקר שוק יכול להזניק את החברה שלך לגבהים חדשים ?

איך נדע על הפוטנציאל האמיתי של שוק מסוים? על אחוזי הצמיחה בו? איך נזהה הזדמנויות וסיכונים בכניסה לנישה או לתחום חדש? מהי הדרך הטובה ביותר להערכת go / no go? כיצד נזהה מגמות מעניינות? במקרים כאלה, נזדקק לסקירה אנליטית של השוק שלנו או לבדיקת היתכנות קצרה וממוקדת.

Details

7 שיטות מנצחות לשימוש בלינקדאין לצרכי מודיעין עסקי

רשת לינקדאין היא מקום מצוין המאפשר לעקוב אחר אנשים, קשרים וארגונים. המעקב יכול להתבצע דרך הפרופילים השונים, דרך הקבוצות ובעזרת התבטאויות בתחומים השונים. מעבר לכל אלה, חברות וארגונים יכולים להשתמש ברשת זו כדי להשיג מודיעין עסקי על חברות מתחרות.

Details

מקורות השראה מהם אפשר לקבל רעיונות למוצרים בפתיחת חנות אינטרנטית

חנויות האינטרנט הולכות ומתרבות, ומעטות מהן מציעות את המבחר אשר הופך אותן לייחודיות וליוצאות דופן, כאלו שאי אפשר לוותר עליהן ושהשמועה על קיומן עוברת גם מפה לאוזן (או במילים אחרות, ויראליות). המטרה של כל חנות צריכה להיות מציאת המוצרים שיתאימו בדיוק ללקוחות שלה, שיהיו מיוחדים ושתהיה סיבה להיכנס דווקא אליה. האינטרנט מציע שפע רעיונות והזדמנויות להשראה, ויזמים חדשים צריכים לדעת כיצד למצוא אותם.

Details

7 כלים שיאפשרו לך לרגל אחר המסרים השיווקיים של המתחרים בפייסבוק בלי מאמץ

חיפוש המידע אחר החברות המתחרות הוא פעמים רבות קל יותר וזמין יותר מכפי שניתן לשער, ובמיוחד מאז שהרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד מאתנו. פייסבוק היא הרשת החברתית הפעילה ביותר בישראל, ולא רבים יודעים זאת, אך היא הרבה יותר מסתם לייקים, היא יכולה לתת מידע רב על המסרים השיווקיים של המתחרים. ריכזנו 7 כלים סודיים שיאפשרו לכם לרגל אחר המסרים של המתחרים, וכל זאת ללא מאמץ מצדכם.

Details

החיפוש אחר המוצר הבא מתחיל כאן : איך למצוא ספקים ליבוא מוצרים (B2B) מחו”ל ?

זירות המסחר הפכו בשנים האחרונות לשם דבר בעולם וגם אנחנו בישראל לא נשארנו מאחור. עם מחזורי מכירות של מאות מיליוני דולרים ב-Aliexpress, Ebay, Etsy, Amazon, Alibaba, האפשרות ליצירת מפגש והתקשרות הדדית בין בעלי עסקים ומוכרים ממדינות שונות לבין קונים של מוצרים, של שירותים וסחורות הפכה למבטיחה מאי פעם. בעלי העסקים החלו להבין יותר את הפוטנציאל לעסקאות סיטונאיות (Business-to-Business – B2B) הגלום בזירות המסחר בחו”ל. רירכזנו עבורכם כמה פלטפורמות ייחודיות של זירות מסחר בולטות ומעניינות שכדאי לבדוק שלא ידועות לישראלי הממוצע.

Details