כך תגיעו ראשונים למוצר הבא שלכם

אנשים תוהים לא אחת, “אם יש לי עסק מצליח, מוצרים מצוינים ומוניטין, למה לי לשנות? הרי ‘סוס מנצח לא מחליפים’ וגם ‘כל המוסיף גורע’”. התשובה לתהיות האלו היא שהשינויים כיום כל כך מהירים ובלתי צפויים, שגם המוצרים הטובים ביותר היום יכולים להפוך למיותרים מחר.

Details

להיות שם כשזה קורה: איך תפיקו ערך מקסימלי מכנסים מקצועיים?

כנסים מקצועיים הם לא רק הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה, לעשות מינגלינג עם קולגות ולהחליף כרטיסי ביקור עם אנשי טכנולוגיה ועם יזמים. כנסים מקצועיים הם גם כלי חיוני ביותר להתפתחות המקצועית שלכם: תוכלו לשאוב שם רעיונות לפיתוחים חדשים, לאתר שותפים ולחשוף את המוצרים שלכם. קבלו מספר טיפים ותלמדו כיצד למצות את המירב מכנסים מקצועיים מבחינת מודיעין עסקי יקר ערך.

Details

10 הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בד”כ כשהם ניגשים להכין מחקר שוק

ביצוע מחקר שוק חשוב לכל חברה ועסק, ולעתים ביצוע נכון שלו עושה את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. כדי להצליח במחקר כדאי לדעת מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשהם מכינים מחקר שוק, ולהימנע מהן.

Details

מה אנחנו נרוויח אם נרים את העיניים ונלמד מחברות אחרות ?

ארגונים וחברות חייבים להיות ערים למה שמתרחש מסביבם כדי להצליח בעצמם. כמעט אין ענף או עיסוק שאינו תחרותי, והתבוננות רק במה שקורה בתוך החברה עלולה להיות טעות שתגרום לה לא להתקדם כראוי ולא לעמוד בקצב המצופה ממנה. הרמת העיניים ובחינת חברות אחרות יכולות ליצור אסטרטגיות חדשות, לזהות חולשות אצל המתחרים ולהעריך בצורה נכונה את המתרחש…

Details

זהירות, מים עמוקים: צוללים ל-Deep web של המידע עסקי

בטח כבר שמעתם את צירוף המילים “Deep web” לא פעם בהקשרים שונים, חיוביים יותר או פחות, אבל הפעם נעסוק במשמעות האחרת והפשוטה שלו – באותו חלק של רשת האינטרנט שהוא “בלתי נראה” למנועי החיפוש הרגילים ושאינו עולה לנו בתוצאות ולא מאונדקס על ידי הזחלנים של גוגל. ישנן כמה סיבות לחוסר הנגישות שלנו לאותו אזור “בלתי…

Details

מה כואב לכם? האם ד”ר גוגל יודע הכול או שיש עוד מה ללמוד?

במאמץ לספק פתרונות ותשובות מידיים לשאילתות הגולשים, גוגל הודיעה כי היא מתכוונת לשלב בקרוב בתוצאות החיפוש הראשונות שלה הצעות לטיפול בסימפטומים רפואיים שכיחים.הסימפטומים ישולבו בגרף המידע (Knowledge Graph) של מנוע החיפוש ויאפשרו לגולשים להקל באופן ראשוני ומהיר תסמינים גופניים.

Details

כיצד מחקר שוק יכול להזניק את החברה שלך לגבהים חדשים ?

איך נדע על הפוטנציאל האמיתי של שוק מסוים? על אחוזי הצמיחה בו? איך נזהה הזדמנויות וסיכונים בכניסה לנישה או לתחום חדש? מהי הדרך הטובה ביותר להערכת go / no go? כיצד נזהה מגמות מעניינות? במקרים כאלה, נזדקק לסקירה אנליטית של השוק שלנו או לבדיקת היתכנות קצרה וממוקדת.

Details

7 שיטות מנצחות לשימוש בלינקדאין לצרכי מודיעין עסקי

רשת לינקדאין היא מקום מצוין המאפשר לעקוב אחר אנשים, קשרים וארגונים. המעקב יכול להתבצע דרך הפרופילים השונים, דרך הקבוצות ובעזרת התבטאויות בתחומים השונים. מעבר לכל אלה, חברות וארגונים יכולים להשתמש ברשת זו כדי להשיג מודיעין עסקי על חברות מתחרות.

Details

מקורות השראה מהם אפשר לקבל רעיונות למוצרים בפתיחת חנות אינטרנטית

חנויות האינטרנט הולכות ומתרבות, ומעטות מהן מציעות את המבחר אשר הופך אותן לייחודיות וליוצאות דופן, כאלו שאי אפשר לוותר עליהן ושהשמועה על קיומן עוברת גם מפה לאוזן (או במילים אחרות, ויראליות). המטרה של כל חנות צריכה להיות מציאת המוצרים שיתאימו בדיוק ללקוחות שלה, שיהיו מיוחדים ושתהיה סיבה להיכנס דווקא אליה. האינטרנט מציע שפע רעיונות והזדמנויות להשראה, ויזמים חדשים צריכים לדעת כיצד למצוא אותם.

Details

7 כלים שיאפשרו לך לרגל אחר המסרים השיווקיים של המתחרים בפייסבוק בלי מאמץ

חיפוש המידע אחר החברות המתחרות הוא פעמים רבות קל יותר וזמין יותר מכפי שניתן לשער, ובמיוחד מאז שהרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד מאתנו. פייסבוק היא הרשת החברתית הפעילה ביותר בישראל, ולא רבים יודעים זאת, אך היא הרבה יותר מסתם לייקים, היא יכולה לתת מידע רב על המסרים השיווקיים של המתחרים. ריכזנו 7 כלים סודיים שיאפשרו לכם לרגל אחר המסרים של המתחרים, וכל זאת ללא מאמץ מצדכם.

Details