מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מידע עסקי על חברות

איסוף מידע עסקי על חברות – לשם מה צריך את זה ואיך עושים את זה?

איסוף מידע עסקי על חברות, כחלק מאיסוף מודיעין עסקי, או כזה המכונה גם "מודיעין תחרותי", יכול לעזור לחברות ולעסקים בתחומים שונים להתמודד בצורה מוצלחת יותר עם התחרות המאתגרת בשוק ולהגיע לרווחים גבוהים, כחלק מתכנית פעולה נכונה ויעילה יותר. באמצעות מידע עסקי מודיעיני, אותו אוספים אנשי מקצוע, המיומנים בכך, יכולים בעלי הדרגים הגבוהים, בעלי התפקידים הבכירים באותה חברה, באותו עסק, לקבל החלטות אסטרטגיות נכונות וטובות יותר ולבחון בקפידה את צעדיהם העתידיים. גם משקיעים יכולים להיעזר בכך כדי לבחון את ההצעות השונות המוגשות להם, ובהתאם לקבל את ההחלטה – במה להשקיע ובמה לא.

מה זה כולל

מודיעין עסקי הוא חלק ממכלול שלם של שירותים העומד לרשותן של חברות בתחומים שונים ובסדרי גודל שונים. איסוף המודיעין, הנעשה בפועל בעזרתו של משרד חקירות מודיעין עסקי, יכול לספק מענה לשורה ארוכה של צרכים, שאיתן מתמודדות חברות רבות במשק כיום. הוא יכול לספק נתונים על מתחרים. המודיעין העסקי יכול לכלול מידע חשוב על מוצרי ושירותי החברות המתחרות, על תהליכי העבודה שלהן, על מנעד המחירים שהן מציעות, על קהל הלקוחות שלהן, על הפיתוחים החדשים שלהן, על בעלי התפקידים השונים בהן, על האסטרטגיות השיווקיות שבהן הן נעזרות ועוד. איסוף מודיעין עסקי בחו"ל כמו גם בארץ, יכול לתת מענה כאשר מעוניינים בהצגת בדיקות נאותות עבור יזמים, רגע לפני כניסתם להשקעה, עבור שותפים עסקיים לפני הקמת עסק או חתימה על הסכמים ועוד.

איסוף מידע עסקי יכול גם לספק מענה מתאים כחלק מהכנה למכרזים. באמצעותו ניתן לקבל מידע לגבי הצעות המתחרים, לרבות המחיר, היקף העבודה, הזמנים לביצוע ועוד. כך אפשר להכין הצעת מחיר מתחרה אטרקטיבית יותר ולהגדיל את הסיכוי לזכות במכרז. מעבר לכך, משמש המידע המודיעיני גם ככלי למינוף משא ומתן ובמקרים מסוימים גם לצורך הוכחת ביצוע עבירות או פעולות שאינן מוסריות, כמו שחיתויות, מתן שוחד ועוד.

איסוף מידע לפני השקעה

איסוף מידע ונתונים עסקיים על חברות נדרש לא אחת על ידי משקיעים ויזמים, השוקלים להשקיע את מיטב כספם בחברה או בעסק, בסטארט אפ חדש או בשירות מסוים, שנדרשים עליו נתונים חשובים לפני ביצוע ההשקעה. באמצעות איסוף מודיעין עסקי חברות יכולות למשוך אליהן משקיעים פוטנציאליים ולהיעזר במידע שנאסף כחלק מאסטרטגיה נכונה. מכיוון שאינטואיציה לא תמיד מספקת מענה מתאים ובפועל לא תמיד מוכיחה את עצמה, כשמדובר בסכומי כסף גבוהים מאד (וגם פחות), הכרות עם הצוותים הצפויים לנהל את המיזם, היכרות עם המוצרים או עם השירותים שאותם הם צפויים לספק, עוזרת בקבלת ההחלטות והקטנת הסיכונים בצורה משמעותית.

מעוניינים להצטרף למיזם חדש או להשקיע בו? להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולדעת מה חדש בפעילות המתחרה שלכם בארץ או בחו"ל? חברת InfoTarget היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מציעה מגוון של פתרונות מידע ואיסוף נתונים, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 054-4969359

דילוג לתוכן