מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מאלו טעויות להימנע כשיוצרים קשר עם יצרן בגדים בחו"ל?

מאלו טעיות להימנע כשיוצרים קשר עם יצרן בגדים בחו"ל?

אחד מהתחומים המעניינים והפוריים בישראל ובעולם הוא תחום האופנה. ביטויים לאופנה שהתפתחה בישראל ניתן לזהות עוד משנות ה-50, מספר שנים אחרי הקמת המדינה, כשתחום האופנה מהווה תחום שהתפתח וכולל בתוכו מספר רחב של פעולות שיש לבצע כראוי.

 

חברות, בתי עסק ומעצבים בתחום האופנה יודעים לומר עד כמה חשוב להימנע מטעויות בתחום זה. חלק מאותן טעויות יכולות להיות קריטיות ממש ולהוביל לפגיעה אנושה בחברת האופנה אותה הקימו וייסדו.

 

במאמר זה ניגע במספר נקודות חשובות הנוגעות לטעויות מהן חשוב להימנע כשאנו שואפים ליצור קשר ולאתר יצרני בגדים מעבר לים.

 

דאגו להיות מדויקים ולא מעורפלים

למול העובדה כי חלק ניכר מיצרני הבגדים בישראל נמצאים בחו"ל לא תאפשר לנו להגיע אליהם לפגישה, לבטח כעת בתקופת הקורונה שמקשה עד מאוד על מציאת טיסות ומחייבת את חלק ניכר מהשבים ארצה להיכנס לבידוד של עד שבועיים.

 

בשל כך הפנייה הראשונית ליצרני בגדים לחו"ל נעשית לרוב במרחב הדיגיטלי. כאן חשוב להציג באופן הכי מדויק שניתן את כלל קטגוריות הביגוד שאתם עוסקים בהן. הצגת הקטגוריות באופן מעורפל דוגמת "בגדי רחוב" איננה מספיקה.

 

יש לציין ליצרן הבגדים כמה שיותר פרטים. מה תרצו בדיוק שהוא יכין? האם מדובר בקפוצ'ונים? חולצות טריקו? באילו בדים תרצו להשתמש ועוד. ככל שתעניקו יותר פרטים כך יוכל יצרן הבגדים להבין אם יוכל להעניק לכם את הבגדים להם אתם זקוקים וכמובן להעניק לכם הצעת מחיר ראויה ומדויקת.

 

עשו מעט שיעורי בית והימנעו מהבעת חוסר ידע משווע

נכון. כל אדם שהחל עיסוקו בתחום האופנה לא ידע והכיר לעומק את התחום מהרגע הראשון. ועדיין, בשיחה מול יצרני בגדים בחו"ל חשוב להגיע עם ידע בסיסי שיאפשר לכם להבין את כל הצעדים המתבקשים בייצור הבגדים בהם אתם מעוניינים וכל מה שנוגע לשילוחם ארצה.

 

יצרני בגדים בחו"ל אשר נתקלים בשיח עם לקוחות פוטנציאליים המגיעים כ"דף ריק" או במוד שבו הם רק מתעניינים בתחום האופנה, יובילו במהרה את יצרני הבגדים לנתק מגע. מעבר לכך, מקרים אלו יכולים להוביל יצרני בגדים מובילים בחו"ל להימנע מראש מהענקת שירותים לשווקים בישראל. דבר שעלול לפגוע בלא מעט מסגרות אופנה בצורה אנושה ומשמעותית.

 

בחרו ביצרן בגדים שיוכל ליצור לכם את הכמויות להן אתם זקוקים

גם כאן חשוב לעשות שיעורי בית ולבדוק אילו יצרני בגדים מתאימים לכמויות להן אתם זקוקים.

אנשי אופנה רבים מבזבזים זמן רב בפנייה ליצרני בגדים בחו"ל אשר עובדים עם כמויות גדולות, כשמנגד אותם אנשי האופנה זקוקים לעשרות פריטים בלבד בכל קטגוריה. כך נוצר מצב שהפנייה ליצרני בגדים העובדים בכמויות גדולות פשוט מיותרת ולא ברת מימוש.

 

במקרים ובהם אתם זקוקים לכמות קטנה של פריטים בכל קטגוריית לבוש, חשוב לנסות ולאתר בחו"ל יצרנו בגדים המתאימים לכמויות להן אתם זקוקים. החיפוש אחר אותם יצרני יהיה מאתגר ומורכב יותר, כשכאן רצוי ומומלץ לעשות שימוש בחברות מידענות בתחום העסקי, דוגמת חברת "אינפוטרגט", אשר יוכלו לספק לכם רשימה רלוונטית של יצרני בגדים בחו"ל, שישמחו לייצר לכם את הכמויות המצומצמות להם אתם זקוקים.

 

זקוקים לאיתור ממוקד ומקצועי של מפיצים ויצרני בגדים בקלות ובמהירות? בואו לקבל את כל המידע על הספקים הטובים ביותר באופן מסודר ורחב מבלי לבזבז שעות בחיפושים >>>> אינפוטרגט

 

אנו מציעים רשימות מטויבות של יצרני בגדים בהתאמה אישית למעצבי בגדים בתחומים הבאים :

יצרני וספקים של בגדי ים

יצרני וספקים של משקפי ראייה

יצרני וספקים של בגדים לילדים

יצרני וספקים של בגדים לנשים

יצרני וספקים של בגדי עור

יצרני וספקים של חולצות

יצרני וספקים בהתאמה אישית למעצב

 

מדינות במיקוד (יצרני ביגוד זולים בהזמנה אישית למותג שלכם)

טורקיה, בנגלדש, וייטנאם, פורטוגל, איטליה, ארה"ב, בריטניה, רומניה, בולגריה ועוד

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום לרשימה של ספקים ויצרנים ותתחילו לקדם את הדיזיין שלכם במחיר מיוחד :
רק 2500 ₪ במקום 3150 ש"ח

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

למה מעקב אחר RFI הוא המפתח להצלחה עסקית ב2024-25?

בעידן שבו חברות ישראליות נתקלות באתגרים חסרי תקדים בזירה הבינלאומית, כפי שראינו לאחרונה בהחלטת צרפת לאסור השתתפות בתערוכת Euronaval, זיהוי מוקדם של RFI (Request for Information) הופך לקריטי מתמיד. נתונים מראים כי 68% מהחברות שזוכות במכרזים משמעותיים היו מודעות ל-RFI טרם פרסומו הרשמי, מה שהעניק להן יתרון תחרותי משמעותי. במאמר זה נחשוף כיצד חברות מובילות משיגות מידע מוקדם על הזדמנויות עסקיות, ואיך המערכת המתקדמת של אינפוטרגט מאפשרת לזהות ולנצל הזדמנויות אלו, עם דוגמה מרשימה כיצד זיהוי מוקדם הוביל לזכייה בחוזה של 4.2 מיליון דולר.

קרא עוד »

למה מחקר שוק הוא קריטי להצלחת הסטארטאפ שלך?

מחקר שוק הוא כלי קריטי להצלחת סטארטאפים דיגיטליים, במיוחד בשלבי ההקמה. המאמר מדגיש כי 42% מהסטארטאפים נכשלים בגלל פיתוח מוצרים ללא דרישה אמיתית בשוק. באמצעות מחקר שוק מקצועי, יזמים יכולים להבין לעומק את צרכי הלקוחות, לזהות הזדמנויות בשוק, ולפתח יתרון תחרותי משמעותי. המאמר ממליץ על שירותי אינפוטרגט כפתרון מקצועי למחקר שוק, ומדגיש כי השקעה במחקר מקדים היא קריטית להצלחה עתידית ומניעת בזבוז משאבים על פיתוח מוצרים שאין להם דרישה בשוק.

קרא עוד »

כתבו לנו

דילוג לתוכן