מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מהו ליד מותאם באופן אישי ומה היתרונות שלו על פני לידים קרים ורשימות לידים גולמיות ללא הבחנה?

מה זה ליד מותאם אישית?

ייתכן שאתם רוכשים לידים דרך ערוצי השיווק כמו פרסומות מקוונות או דרך קמפיינים במייל, וכך מגיעים לכדי רשימות גולמיות שרובן מכילות לידים קרים – כאלו שלא ממש בעניין שלכם. ועכשיו, במקום לבצע תהליך סינון של הלידים החמים והטובים, אתם מעבירים את כל הרשימה למערך השיווק והמכירות, שמבצע עבודה סיזיפית למדי ומאוד מתקשה לסגור עסקאות. האמת היא שפשוט חבל על הזמן ועל הכסף שאתם מבזבזים על לידים גרועים, אותם ניתן היה להשקיע באיתור לידים טובים.

כאשר מדברים על לידים "טובים" הכוונה היא ללידים מותאמים אישית, כאלו שיושבים בול על הלקוח, ולכן יש סיכוי גבוה בהרבה שיביאו לתוצאה הרצויה ובזמן הקרוב. וכדי שהלידים יעשו זאת, עליהם כמובן להיות מותאמים, למשל למעמד הסוציו-אקונומי של הלקוח הפוטנציאלי והסכום שיהיה מוכן להוציא על המוצר/השירות שלכם, להיסטוריית הרכישה שלו, האם הוא מחפש מידע לפני שמקבל החלטות על רכישות, האם הוא רק סקרן או ממש מתעניין, האם זהו הזמן הנכון לפנות אליו. התשובות לכל השאלות הללו ונוספות כבר יכולות לעזור בסינון ותעדוף רשימות הלידים הגולמיות והקרות, המהוות בסיס לאיתור הלידים הטובים באמת.

מדובר במהלך מתבקש כי אתם משפרים את המיקוד, חוסכים בזמן וכסף ומחזקים מאוד את ההזדמנויות המובילות למכירה. בנוסף, לידים מותאמים אישית באמת מגיעים ללקוחות פוטנציאליים שיש להם עניין ומעניקים מענה לצרכיהם ודרישותיהם. לפיכך הם מייצרים קשרים טובים בטווח המיידי והארוך.

מחקר ופרמטרים ללידים מותאמים אישית

הדרך לייצר לידים מותאמים אישית עוברת במחקר לקוחות. נכון, מדובר בהשקעה של זמן וכסף אך כאמור היא מצדיקה את עצמה, וניתן כמובן להסתייע בחברות מידענות כמו אינפוטרגט היודעות לבצע את העבודה בצורה יעילה ומדויקת. זהו תהליך שמטרתו להבין האם לקוחות כאלו ואחרים שווים את הזמן שלכם, ולכן בראש ובראשונה צריך להבין ולהגדיר אילו לקוחות אתם מחפשים.

שנית, מתוך רשימות הלידים הקיימות ניתן לפנות אל לקוחות ולשאול על השירותים שהם מחפשים, על התקציב שלהם, על הצרכים, על העניין שלהם בעסק וכן הלאה. ניקח לדוגמא עסק המייבא מוצרי צריכה מפלסטיק למכירה סיטונאית לחנויות. במקרה כזה יש לשאול את בעלי החנויות מהרשימה האם שמעו על היבואן וכיצד, מה התקציב העומד לרשותם לרכישות, האם הם מתעניינים או עובדים עם ספקים אחרים, מתי יזדקקו למוצרים, מדוע התעניינו דווקא בחברה זו, ועוד.

בנוסף, בהתאם לאופי הפעילות יהיה כדאי לעסק כזה לברר מהי ההכנסה השנתית של החנות, המעידה על תקציב הרכישות שלה, מהי כמות העובדים בחנות (או ברשת חנויות) – שנותנת אינפורמציה לגבי התאמה בתור לקוח קטן/גדול, מהו מיקום החנות במידה ויש משמעות לקרבה גיאוגראפית למחסני המלאי, וכדומה. ניתן להבין כי בניית לידים מותאמים אישית היא באמת שאלה של התעניינות בצרכים, בדרישות וביכולות של לידים הקיימים ברשימות. חשוב להשתמש בשאלות מתאימות ולבצע סינון ומיון, כאשר לעסק שיש לו רשימות לידים גולמיות גדולות שווה לעשות שימוש בשאלון או בתהליכי מיון מובנים.

כאמור, את כל השלבים המתוארים לעיל יודעת חברתנו לבצע בצורה יעילה, מדויקת ומוצלחת. לשיחת יעוץ עם אחד מיועצי אינפוטרגט, להכנת רשימת לידים מטויבים ומדויקים, ולקביעת שיחות איתם (טלמיטינג), הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 072-3972012.

 

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

איתור הזדמנויות עסקיות: המפתח להצלחה בעולם העסקי המודרני

בעולם העסקי המתפתח במהירות של ימינו, איתור הזדמנויות עסקיות הפך להיות אחד מהכישורים החשובים ביותר להצלחה. חברות וארגונים המצליחים לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות בזמן הנכון, נהנים מיתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם בשוק.

קרא עוד »

כתבו לנו

דילוג לתוכן