מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

איך למצוא ספקים לחנות בגדים

איך למצוא ספקים לחנות בגדים?

בעלים של חנויות בגדים ורשתות אופנה ותיקות וגדולות עוסקים רבות בפעילות של איתור ספקים לחנויות שלהם. איתור ספקים בתחום האופנה ובתחומים נושקים אחרים מהווה תורה של ממש, כשיש אלמנטים רבים שחשוב להכיר. 

 

החיפוש אחר ספקים בתחום האופנה עבור חנויות בגדים מהווה חיפוש מתמיד. זאת בשל העובדה כי נרצה תמיד למצוא את הספק שיתאים לנו באופן אופטימלי, הן מבחינת איכות הבדים, המחירים וכמובן שינוע הסחורה מהספק אל החנות בצורה יעילה וזולה. 

 

התקציב שלכם מצומצם? נסו למצוא ספקים קרובים אליכם

ברור שלא כל חנות בגדים בקרן רחוב הינה חנות של רשת אופנה גדולה ורחבה. במקומות רבים חנויות הבגדים עובדות סביב תקציב מסוים, כשהם מצטיינות במכירת פריטי אופנה ייחודיים יותר, שאותם לא ימצאו חובבי אופנה ברשתות האופנה הגדולות. 

 

בשל התקציב הקטן של לא מעט חנויות בגדים, קיימת שאיפה של בעלי החנויות באיתור ספקים בישראל. ואכן, בבחינה מעמיקה של יצרני בד וטקסטיל בישראל ניתן למצוא מספר רחב של חברות שיוכלו לספק לכם פסי ייצור של הבגדים ופריטים אותם אתם תוכלו להציג ולמכור בחנויות. 

 

שימוש בספקים הקרובים אלינו במרחק של עד שלוש נסיעות נסיעה הופך את העבודה לנוחה וזולה יותר. זאת מבלי להיות תלויים בתקווה כי פריטי האופנה המגיעים ברוב המקרים מספקים רחוקים היושבים בדרום מזרח אסיה, יכולים להתעכב לאורך ימים רבים בשל מגוון סיבות התלויות בלא מעט גורמים מעכבים. כאן גם תוכלו להגיע פיזית לספק ולהתרשם מהמקום באופן ישיר. דבר שאינו אפשרי תמיד בעבודה מול ספקים בחו"ל.

 

חלק ניכר מהספקים בישראל מרוכזים באזורי תעשייה בגליל ובנגב. בדיקה במרחב הדיגיטלי תאפשר לכם להתרשם לעומק מכל ספק וליצור עימם קשר ראשוני על מנת לבחון האם הם מסוגלים ליצור את הפריטים להם אתם זקוקים. 

 

ספקים וגאוגרפיה

כל אדם העוסק בתחום האופנה שנים יודע לומר כי ישנם אזורים בעולם להם התמחות בייצור של פריטי אופנה מסוימים. כיצד מחוז בסין ובו עשרות כפרים המתמחים בייצור של אביזרי אופנה העשויים בדים מסוימים, מהווה את המחוז ממנו נרצה לקבל פריטים באופן קבוע וזאת תוך הידיעה כי מדובר על פריטי אופנה שיוכנו ברמה הגבוהה ביותר. 

 

אנשי אופנה מעמיקים רבות על מנת לאתר את האזורים בהם יוכלו לשים ידם על פריטי האופנה האיכותיים יותר. ניתן כמובן להצביע על לא מעט דוגמאות בכל הנוגע לאחת המדינות הנחשבות לאופנתיות – איטליה. מחוז מארקה (Marche) הצפוני, למשל, ידוע כמחוז בו יודעים לייצר נעליים עמידות וחזקות, בעיר קרפי (Carpi), עיר באיטליה המוכרת כעיר תעשייה, מלאכה ומסחר, מצטיינת ומוכרת כעיר בה מייצרים סריגים איכותיים. 

 

צפון פורטוגל מהווה אזור נוסף שמושך אליו התעניינות רבה של אנשי אופנה מישראל ומאירופה. שם תוכלו למצוא ייצור איכותי של סריגים, נעליים, בגדי ספורט ובגדי ים. בבולגריה תמצאו ספקים המצטיינים גם הם בבגדי ים, בקולומביה התמחות בבגדים תחתונים, פריטי אופנה עם רקמה בהודו ואביזרי עור איכותיים תמצאו לרוב בכפר Ubrique שנמצא בדרום ספרד. 

 

חשוב כמובן להבין ש"הצטיינות" אזורים אלו בפריטי אופנה מסוימים לא מחייבת לעשות שימוש בספקים שנמצאים אך ורק באותו אזור. עם זאת, ביקור באותם אזורים יאפשר לכם ללמוד מקרוב מה הופך את אותם לספקים מצוינים בתחומם ובכך לנסות ולאתר ספקים מקומיים שעובדים באותו אופן ועם אותם חומרים. 

 

מעוניינים לאתר את הספקים הטובים ביותר בארץ ובחו"ל? מוזמנים לפנות אלינו על מנת שנספק לכם את כלל האפשרויות העומדות לפניכם תוך היכולת להכיר ולדעת מקרוב את המאפיינים הייחודים של כל ספק >>> אינפוטרגט

 

אנו מציעים רשימות מטויבות של יצרני בגדים בהתאמה אישית למעצבי בגדים בתחומים הבאים :

יצרני וספקים של בגדי ים

יצרני וספקים של משקפי ראייה 

יצרני וספקים של בגדים לילדים

יצרני וספקים של בגדים לנשים

יצרני וספקים של בגדי עור

יצרני וספקים של חולצות

יצרני וספקים בהתאמה אישית למעצב

 

מדינות במיקוד (יצרני ביגוד זולים בהזמנה אישית למותג שלכם)

טורקיה, בנגלדש, וייטנאם, פורטוגל, איטליה, ארה"ב, בריטניה, רומניה, בולגריה ועוד

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום לרשימה של ספקים ויצרנים ותתחילו לקדם את חנות הבגדים שלכם במחיר מיוחד :
רק 2500 ₪ במקום 3150 ש”ח

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן