מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

אינפוטרגט: מהמידע לתובנה – סיפור של מודיעין עסקי בעידן הדיגיטלי

בעולם שטבע במידע

בעידן שבו כל דקה נוצרים 2.5 קוויניטיליון בייטים של מידע, החיפוש אחר המידע הנכון הפך למשימה כמעט בלתי אפשרית. חברות מוצפות בנתונים, אבל רעבות לתובנות. בתוך הרעש הדיגיטלי הזה, לפני יותר משבע שנים, נולדה רעיון פשוט אך מהפכני: מה אם אפשר להפוך את המידע הרב הזה לנשק תחרותי חכם?

כך נוסדה חברת אינפוטרגט – חברת בוטיק המתמחה במידענות ובמחקרי שוק בינלאומיים, שהחליטה לא רק לאסוף מידע, אלא לחשוף את הסיפורים המתחבאים מאחוריו. החברה לא רצתה להיות עוד ספק מידע בשוק הצפוף – היא רצתה להיות המפתח שפותח דלתות לעולמות חדשים.

הפילוסופיה שמאחורי המידע

בזמן שרוב חברות המחקר התמקדו באיסוף נתונים, אינפוטרגט בחרה בדרך אחרת. החברה מספקת שירותי חקר וניתוח מידע עסקי ושיווקי המותאמים אישית לצרכי הלקוח – לא פתרון אחד לכולם, אלא חליפה שנתפרה במדויק לכל לקוח.

העקרון המנחה היה ברור: המידע שאנחנו מספקים עוזר לארגונים ולבעלי עסקים לקבל החלטות נכונות, חוסך זמן ומשאבים ארגוניים יקרים ועוזר להם להישאר מעודכנים ו"עם האצבע על הדופק" בתחומם. זה לא היה עוד מחקר שוק – זה היה מעין מכ"ם עסקי שיכול לזהות הזדמנויות ואיומים הרבה לפני שהם מגיעים לעין הבלתי מזוינת.

 מגוון שפורץ גבולות

מה שהפך את אינפוטרגט לייחודית לא היה רק האיך, אלא גם האיפה והמה. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו"פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

זה לא היה צירוף מקרים. החברה הבינה שבעולם המקושר של היום, הגבולות בין תעשיות מטושטשים. רעיון מתעשיית הבריאות יכול להוביל למהפכה בתיירות, וחדשנות בחינוך יכולה לשנות את פני התשתיות. אינפוטרגט הפכה למעין "צוללת" שיכולה לרדת לעמקים של כל תחום ולהעלות את האוצרות החבויים בו.

הלקוחות מספרים את הסיפור

בעולם העסקי, ההמלצות הן המטבע החזק ביותר. ואצל אינפוטרגט, הן מספרות סיפור של הצלחות אמיתיות:

אוניברסיטת חיפה נעזרה בשירותי המחקר של InfoTarget להרחיב את היכולת שלה לבניית קשרים ברחבי העולם. זה לא היה עוד מחקר אקדמי יבש – זה היה גשר שחיבר בין ידע ישראלי לעולם הרחב.

דני פריה, מנכ"ל משותף בחברת כפיים-בניה ישראלית, הביא את האתגר הקלאסי של כל יזם: "ביקשנו מחברת אינפוטרגט לקבל תחקיר לגבי מיזמים עולמיים בתחום מערכות המידע בענף הבניה. קיבלנו מהם תוצר מדויק שעזר לנו בהבנה ראשונית של התחום. מידע עסקי שענה על המטרה שלנו והיווה עברנו החלטת Go/no go".

כאן טמון הקסם האמיתי – אינפוטרגט לא רק איספה מידע, היא עזרה בקבלת ההחלטה הקריטית ביותר בעולם העסקים: להמשיך או לעצור.

אורי ארזי מנכ"ל ארזי תקשורת הוסיף עוד שכבה לסיפור: "החברה עזרה ללקוחותינו בהשגת מידע משמעותי ואפקטיבי, שסייע להשיג יעדים אסטרטגיים תקשורתיים ואחרים". זה מראה שאינפוטרגט לא עבדה רק עם לקוחות ישירים, אלא הפכה לחלק מרשת ערך שמשרתת לקוחות של לקוחות.

מעבר לחיפוש – היצירה של הזדמנויות

אבל אינפוטרגט לא הסתפקה באיסוף מידע. החברה הבינה שהערך האמיתי נמצא ביכולת לאתר לקוחות פוטנציאליים, סוכנים, שותפים פוטנציאליים, מפיצים, ספקים, זכיינים, קניינים, מקבלי החלטות, מובילי דעה (influencer marketing), תורמים ואנג'לים בארץ ובחו"ל.

זה לא היה עוד חיפוש ברשת. זה היה מעין ציד אוצרות דיגיטלי, שבו כל חיפוש יכול להוביל לחיבור שישנה את כל המשחק. החברה מציעה איתור משקיעים פוטנציאליים במוצרים, במחקר ובפטנטים שפיתחו הלקוחות, והופכת רעיונות לעסקים ועסקים להצלחות.

המתודולוגיה מאחורי הקסם

מה שהופך את אינפוטרגט למיוחדת זה לא רק מה שהיא עושה, אלא איך. החברה מספקת מקרים של הצלחה וכישלון (study cases) בחברות אחרות, מודלים יישומיים מוצלחים של תכניות אסטרטגיות, פרויקטים, פרקטיקות, תהליכי עבודה ומתודולוגיות.

במקום להמציא את הגלגל מחדש, אינפוטרגט למדה להיות "זיכרון העולם העסקי" – מקום שבו ניתן למצוא מה עבד, מה לא עבד, ולמה. היא מזהה כוונות של "שחקנים" חדשים לכניסה לשוק ומספקת התרעה מוקדמת על שינויים שעשויים להשפיע על העסק.

המענה לעידן החדש

בעולם שמשתנה במהירות מסחררת, אינפוטרגט מתמחה באיתור הזדמנויות ואפשרויות בתחום הלקוח או בנישות משיקות – תערוכות, מפגשי נטוורקינג, הזדמנויות חשיפה, כנסים מקצועיים ועוד. החברה הבינה שבעידן הרשתות החברתיות והאירועים הוירטואליים, ההזדמנויות מתחבאות במקומות הכי לא צפויים.

הפתרונות של אינפוטרגט איכותיים ומדויקים – פותחים בפני לקוחותיה הזדמנויות חדשות שטרם הכירו, מאפשרים להם להעמיק ולהרחיב את ידיעותיהם ולהשיג את התוצאות והמטרות המיוחלות.

החזון לעתיד

אינפוטרגט לא רק התמחתה במציאת מידע על ההווה – היא למדה לקרוא את האותות של העתיד. החברה מספקת מידע על תקינה ועל רגולציה, תרבות ארגונית ומצב הענף במדינות העולם, מה שמאפשר ללקוחותיה להתכונן לשינויים הרגולטוריים לפני שהם מתרחשים.

במובן מסוים, אינפוטרגט הפכה למעין "מכונת זמן עסקית" – היא יכולה להראות מה קרה בעבר, מה קורה עכשיו, ומה צפוי לקרות בעתיד. כל זה באמצעות איתור, סינון, עיבוד, מתן מסקנות וניתוח של מידע אמין ומדויק במגוון נושאים.

אפילוג: מעבר למידע – הדרך לתובנות וידע שמאפשרים לקבל החלטות בביטחון

הסיפור של אינפוטרגט הוא בסופו של דבר סיפור על כוח המידע הנכון בזמן הנכון. בעולם שבו כולם מחפשים את היתרון התחרותי הבא, החברה הבינה שהסוד לא נמצא בכמות המידע, אלא באיכותו ובאופן שבו הוא מפורש.

בעולם העסקי המורכב והדינמי של ימינו, דיסקרטיות מובטחת, אמינות מלאה ומקצועיות ללא פשרות – אלו לא רק מילים יפות באתר, אלו העקרונות שהפכו חברת בוטיק קטנה לשחקן משמעותי בזירת המודיעין העסקי הישראלי.

היום, כשאינפוטרגט מביטה אל העתיד, השאלה היא לא מה עוד אפשר למצוא ברשת – השאלה היא איך להפוך את המידע הזה לכוח שיניע עסקים קדימה. ובזה, הסיפור רק מתחיל

 

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו