מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

אלו פרמטרים משפיעים על המחיר של מחקר שוק

"על דברים טובים צריך לשלם" אין ספק שבנוגע  למחיר של מחקר שוק המשפט הזה נכון מתמיד.  האנליסטים שמבצעים מחקר שוק צריכים להשקיע זמן רב מאוד על מנת לגבש את הנתונים המלאים בצורה מהימנה, תוך הישענות על ניסיון מוכח של מומחים בתחום הספציפי ותחומים הקשורים לו כדי להגיע למחקר המפורט והמדויק ביותר. 

לביצוע מחקר שוק מחיר לא קטן היות שהוא מצריך מספר רב של מומחים בביצוע מחקר מקצועי ואמין, מומחים בעלי ניסיון וידע גובים שכר ראוי עבור שירותם, ובצדק. 

בין סוגי המומחים: כלכלנים וסטטיסטיקנים, מנהלי פרויקטים, אנליסטים ועורכי תוכן. 

בנוסף לכל אנשי המקצוע הבכירים, משתתפים בכל חברת מחקר שוק מקצועית גם עובדים נוספים במחלקת שירות ומכירות. מחלקת מכירות נועדה כדי לסייע לעסקים וחברות רבות לקבל מענה ולהזמין שירותי מחקר שוק מתאימים דרך חברת המחקר. תפקיד הנציגים במחלקה הוא לדעת לנתב את הלקוחות לשירות המקצועי המתאים להם בחברה ולתת את כל ההסברים המקדימים בסבלנות ואדיבות. 

בנוסף למחלקת המכירות קיים גם בכל חברת מחקר גם מחלקת שירות, במחלקה זאת ניתנים שירותים ללקוחות קיימים המעוניינים לברר פרטים על המחקר, לעמוד בקשר עם החוקרים, לעדכן ולהתעדכן בנתונים רלוונטיים בזמן אמת. לכל צורך ביצירת קשר של הלקוח עם החברה ולהפך, מחלקת השירות תאיר פניה ללקוח. כך למעשה כשמשלמים על שירות מחקר מקצועי משלמים לא רק על תוצאות טובות אלא גם על שירות מקצועי וסבלני שמתחיל מהרגע הראשון של שיחת הטלפון עם מחלקת מכירות ועד השלב האחרון של סיוע בהבנה ועדכונים ממחלקת השירות תוך כדאי ולאחר הגשת תוצאות המחקר ללקוח.

הזמן הוא הגורם המכריע

בנוסף לידע המקדים ולניסיון של כל אחד מאנשי הצוות במחקר, הזמן הוא הגורם המרכזי ביותר לקביעת מחיר של מחקר שוק מקצועי, בזה טמון חלק ניכר מההבדל, וזאת בגלל הזמן הרב שיש להשקיע בכל פרויקט ופרויקט כדי להגיע לחקר האמת. לדוגמא מספר פעולות שעשויות לקחת זמן: סקרי שוק מעמיקים, ניתוח דעת קהל, זיהוי מגמות, מעקב וניתוח של רגולציה בתחום, מעקב אחרי מתחרים ומוצרים מקבילים וכו'. 

מחקר שוק מקצועי מצריך השקעה, רק ככה תקבלו את הפירות הרצויים לכם, לכן חשוב כל כך להשקיע בהזמנת שירותיהם של חברת מחקר ולקבל תוצאות רלוונטיות ומדויקות.


השאירו פרטים, ונציגנו יחזור אליכם בהקדם לבדיקת הצורך שלכם.

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן