
מחקר שוק לסטארט-אפ – מדריך מעשי ליזמי סטארט-אפ
יזמי סטארט-אפ נדרשים לקבל עשרות החלטות קריטיות בשלבים מוקדמים – החל מבחירת שוק היעד ועד לאסטרטגיית החדירה. מחקר שוק איכותי מספק את הנתונים והתובנות שמאפשרים
InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.
יזמי סטארט-אפ נדרשים לקבל עשרות החלטות קריטיות בשלבים מוקדמים – החל מבחירת שוק היעד ועד לאסטרטגיית החדירה. מחקר שוק איכותי מספק את הנתונים והתובנות שמאפשרים
מה כולל מחקר צרכנים? מחקר צרכנים הוא כלי מרכזי להבנת התנהגות קהל היעד – הצרכים, ההעדפות, והכוחות הפסיכולוגיים והחברתיים שמניעים החלטות רכישה. כאשר מדובר במחקר
אחד הכלים המרכזיים בכל תהליך מחקר עסקי הוא בניית שאלות מחקר שוק מדויקות. שאלות נכונות הן אלו שמכוונות את איסוף הנתונים, מחדדות את הממצאים ומאפשרות
למה מחקר שוק חשוב כל כך לעולם ה-eCommerce בישראל? שוק ה-eCommerce בישראל נמצא בעשור האחרון בצמיחה מתמדת. השילוב בין תרבות צריכה מערבית, חדירה גבוהה של
נווט בביטחון את המבוך הרגולטורי: מדוע כל חברה רפואית זקוקה למידענית מקצועית בעולם המכשור הרפואי והפארמה הישראלי, הדרך מרעיון מבריק לקבלת אישור מה-FDA מלאה באתגרים