מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מקורות מידע מעניינים לביצוע מחקר שוק

איך מוצאים מקורות מידע עדכניים שייתרמו להבנה נכונה של השוק, ולקבלת החלטות מבוססות? נרחיב בנושא במאמר שלפניכם.

מחקר שוק יכול להישמע מופשט מידי, את מה חוקרים ואת מי חוקרים ואיך מבצעים את המחקר. יש תחומים שקל לחקור כיוון שהרבה מאוד נתונים מפורסמים על התחום ועל העסקים השונים שפועלים בו, לעומת זאת יש תחומים רבים שבהם חקר שוק היא משימה מורכבת מאוד. מחקר שוק יכול להימשך שבועות רבים, ומחייב סבלנות ומאמץ רב. להלן כמה מקורות מידע שחובה להשתמש בהם בזמן המחקר.

הבורסה לניירות ערך ושוק ההון

חוקרים מקצועיים יבצעו מחקר מקיף ויסודי קודם כל באמצעות הנתונים המפורסמים של חברות ציבוריות מתחרות ובתחום דומה. כידוע, החוק מחייב חברות הנסחרות בבורסה לניירות ערך להציג את כל הנתונים הכלכליים שלהם בצורה גלויה וזאת כדי שהמשקיעים יוכלו להבין האם כדאי להשקיע בהם או לא. במהלך חקר שוק ניתן לקבל ערך רב מדוחות שנתיים ורבעוניים של חברות ציבוריות אלו. כמו כן, ניתן ללמוד הרבה מאוד על אירועים פעילויות מיוחדות שקרו בזמן האחרון.

הודעות לעיתונות והשקות

מחקר על מתחרים יכול לעיתים להיות ממש מתחת לאף, בעיתונות ובהשקות שונות. לעיתים חברות לא מצליחות להכין את כל הנתונים החדשים ביותר שלהם להגשה בדוח הנוכחי, לפעמים הנתונים אינם ברורים מספיק ואינם מביעים מספיק את הכוונות והמטרות. דווקא בעיתונות ובמצגות של מסיבת השקה וגיוס משקיעים ניתן להבין טוב יותר ובמדויק יותר את המתחרים ואת מצב השוק.

להיות עם היד על הדופק עם גוגל חדשות

באמצעות אפשרות התראות אוטומטיות של גוגל לפי מילת מפתח אפשר לקבל התראה לכל פיסת חדשות חדשה שקשורה למילת מפתח מסוימת.

כתבי עת ומגזינים

חברות המספקות שירותים לקהל הרחב ובתחומים ספציפיים עשויים לפרסם לעיתים חידושים ושירותים שונים כפרסום לקהל הרחב במודעות פרסום במגזינים נישתיים.  תוכלו ללמוד על הרגלי הפרסום וסגנון הפרסום של חברות אלו במגזינים אלו.

דוחות מחקר שוק

באמצעות דוח מקצועי ומצומצם על השוק עצמו בכל מובניו הרחבים והפרטיים תוכלו להכיר באופן  כללי את המתחרים, המוצרים, הלקוחות והמגמות השונות.


השאירו פרטים, ונציגנו יחזור אליכם בהקדם לבדיקת הצורך שלכם.

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן