מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

בחירה נכונה של מפיץ בחו"ל – מבדילה בין חיים ומוות לעסק

בחירה נכונה של מפיץ בחו"ל – מבדילה בין חיים ומוות לעסק

אחרי כל השלבים של תכנון ופיתוח מוצרים, שדרוגים והתאמות, ייצור המוני וכל ההשקעה של כסף וזמן הכרוכים בעניין, הגעתם סוף – סוף אל מלאי מספק ואתר מסחר רציני ואטרקטיבי. יחד עם זאת, עדיין צריך להבין כיצד המוצר מגיע בסופו של דבר אל הלקוחות שנמצאים בחו"ל, וכאן נכנס לתמונה המפיץ, או שותף ההפצה.

הבחירה במפיץ הנכון בחו"ל אינה מובנת מאליה. שותף רציני ומתאים לעסק יכול להביא הגדלה של המכירות וההכנסות, חיסכון בהוצאות וכניסה לשווקים חדשים, ואילו עם שותף לא מתאים עלולות להתגלות עד מהרה בעיות, תקלות, עיכובים, דשדוש ולמעשה כישלון המהלך בחו"ל. לפיכך, יש לבצע תהליך מושכל של איתור, בדיקת ובחירת ספקים אמינים בחו"ל העומדים בדיוק בדרישות והצרכים שלכם, ואת הבדיקה הזו אינפוטרגט מבצעת עבורכם.

כמה דברים שכדאי לדעת על מפיצים

באופן כללי, המפיץ הוא הגורם בעל ההרשאה למכור ולהפיץ מוצרים בחו"ל, דהיינו לשווק אותם ולהציג לעיני לקוחות פוטנציאליים, לפרסם בשוק ולהביא לידי אנשים שקנו את המוצר. עם זאת, ישנם מפיצים הפועלים בערוצים שונים ומכאן נגזרות פעילויות שונות, למשל מפיץ במסחר אלקטרוני המתמקד בכל הפן הטכני של הזמנות הנכנסות דרך האתר, ולעומת זאת מפיץ B2B המתמקד בתיאום לוגיסטיקה של הבאת מוצרים לגורמים סיטונאיים. על כן, בהתאם לאסטרטגיה של העסק יש לבחור במפיץ שיודע לתת מענה לכלל הערוצים הרלוונטיים.

הצורך במפיץ בחו"ל עולה כמובן כאשר קיים צורך בשילוח בינלאומי, אשר לו מורכבויות רבות בהקשר של מיסוי, מגבלות ורגולציה, אשר למרבית העסקים אין את היכולות או הזמן להתמודד עימם. למפיץ בינלאומי יש את הידע והמומחיות בנושא והוא עוזר לעסק לבנות אסטרטגיה מהירה וחסכונית למשלוחים בינלאומיים. סוגיית הזמן היא לרוב חשובה ביותר, שכן בימינו אנשים המזמינים מוצרים באופן מקוון אמנם מעוניינים להמתין, אך לא ימים ארוכים מדי. הזמנות המתעכבות מעבר לסביר יובילו לתלונות וכמובן לפגיעה בתדמית ובכמות ההזמנות.

מפיץ בינלאומי המבצע את עבודתו נאמנה שומר על חוויית לקוח טובה גם מבחינת הזמן, ובהתאם להתחייבויות של העסק, דבר המשמר נאמנות של הלקוחות, תורם למכירות חוזרות ולכמות ההמרות, ומפחית נטישות. השילוח המשלב בין אמינות ומהירות גם נעשה במחיר סביר, תוך שימוש באסטרטגיות המייעלות את שרשרת האספקה להפחתת עלויות משלוח והאצת תהליך ההזמנה.

אמנם המפיץ אינו יכול לשלוט בכל ההיבטים של שרשרת האספקה, אך הוא בהחלט יכול לחדד אותה באמצעות טכנולוגיות ואוטומציות, ובכך מקטין באופן משמעותי טעויות ועיכובים המובילים לפגיעה רצינית – ממש עד לרמת העבודה עם המוביל הנכון שמבצע חלוקה מהירה וחלקה של המוצרים.

בחירת מפיץ נכון – לא מובן מאליו

כפי שניתן להבין, בחירה של המפיץ הטוב ביותר עבור העסק יכולה להיות כל ההבדל בין הצלחה וכישלון עסקי. יחד עם זאת, הבחירה אינה מובנת מאליה ויש לבחון שורה ארוכה של פרמטרים. כך למשל, יש לוודא שהמפיץ מסוגל לבצע שילוחים בכל רחבי המדינות הרלוונטיות עבורכם, בצורה יעילה, מהירה וחסכונית.

הדבר מתבטא לא רק בניסיון ובהצהרות אלא גם ביכולות ועובדות בשטח, כגון פריסה נרחבת של מרכזים לעיבוד, איסוף, אריזת והכנת הזמנות למשלוח. פריסה רחבה מקטינה את מרחקי השילוח ומסייעת לבצע משלוחים באופן קל ומהיר יותר. התשתיות הולכות מעבר למיקומי מרכזי ההזמנות ויש לוודא שלמפיץ יש ציוד וכלים מתאימים לתמיכה בהפצה איכותית, כגון חומרי אריזה בחינם, כלים מתקדמים לניהול מלאי, ציוד אחסנה, מערכות ניהול מלאי ומחסן עם עדכונים בזמן אמת, אוטומציות לעיבוד הזמנות, ועוד הרשימה ארוכה.

מעבר לכך, יש לבחון את המהימנות של השותף, תוך בדיקת פרמטרים כגון דיוק בהזמנות, עקביות בזמנים וטכנולוגיות אמינות המונעות תקלות בשרשרת האספקה. זאת בנוסף לנגישות וזמינות גבוהה, ומתן מענה אמין לבעיות שמתעוררת. המפיץ צריך כמובן להיות בסדר גודל המתאים לצרכי המשלוח הנוכחיים, ובנוסף יש לוודא שבמידה והפעילות בחו"ל תתגבר יוכל המפיץ להמשיך לתת מענה נרחב, המאפשר לעסק לצמוח לערוצים, מיקומים ושווקים חדשים.

מומחים באיתור שותפים

לא פעם, עסקים המנסים למצוא שותפי הפצה בחו"ל באופן עצמאי, נתקלים באתגרים, שאלות ומורכבויות שלא מצליחים לקבל מענה. לעומת זאת, חברתנו מבינה היטב את חשיבותו המכרעת של בחירת מפיץ למסחר אלקטרוני ומשלוחים בחו"ל בכלל, ומכירה את כלל סוגי השותפים האפשריים והפרמטרים המחייבים בדיקה. אנו מסייעים לכם לאתר ולבחון את האמינות והיכולות של השותפים הרלוונטיים, ולצאת לדרך של צמיחה והתרחבות על קרקע איתנה.

איתור וגילוי ספקים חדשים – בחירה בפינצטה זה שם המשחק

אנחנו יכולים לספק לכם ספק מותאם אישית בהתאם לאפיון המדויק שתחפשו. בכך אנחנו שונים מאוד מכל חברת SaaS רגילה המספקת לידים B2B ללא אבחנה וללא רזולוציות שמתאימות לכם.החיפוש הוא מאוד מדויק בפינצטה והאיכות שלו להתאים למוצר שלכם הוא גבוהה מאוד :

דוג' לליד לא רגיל שאנחנו יודעים למצוא : חוות לגידול אבקודו ותפוחים באזור צפון מקסיקו ממחזור צ'יחואנה (Chihuahua) עם שטח מסוים שדורשים ציוד חממות – בתוך כל חווה נאתר את איש המקצוע המתאים (אגרונום ראשי) או מנהל תפעול החממה.

ספקים של מתחרים – סוד שמור של המתחרה שהופך להיות נגיש רק לכם

אם אתם בעלי חברה שמייבאת מוצרים מחו"ל או בארץ, בוודאי תרצו לדעת מי הספקים של המוצרים עבור החנות או החברה של המתחרה שלכם. יש לנו יכולת בלעדית וייחודית בשוק לדעת ממי המתחרים שלכם קונים, מה בדיוק וכמה.

מומלץ במיוחד לחברות בתחום E-commerce

יש לנו את הדרכים לאיתור ספקים עבור העסק.

אם חיפשתם הזדמנויות עסקיות ואיך למצוא ספקים ליבוא מוצרים – הגעתם לכתובת הנכונה

לפרטים נוספים בנושא חיפוש ואיתור ספקים –  הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו בטלפון 072-3972012.

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן