מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

איתור מפיצים בחו”ל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משימה חשובה ומשמעותית עבור יזמים וחברות היא בהפצה של מוצריהם לשווקים בחו"ל. מדובר על שלב משמעותי וחשוב שבו יש לאתר את המפיצים מולם נעבוד, כשלהם היכולת והכרת השוק מקרוב. 

 

משימה חשובה ומשמעותית עבור יזמים וחברות היא בהפצה של מוצריהם לשווקים בחו”ל. מדובר על שלב משמעותי וחשוב שבו יש לאתר את המפיצים מולם נעבוד, כשלהם היכולת והכרת השוק מקרוב. 

איתור של מפיצים בחו”ל מתאפשרת תוך שימוש בחברות המתמחות בכך דוגמת חברת INFOTARGET הישראלית. לחברות אלו הניסיון והיכולת לאתר לחברות שונות את המפיצים שיתאימו להם וזאת באמצעות ניתוח והכרת מאפייני החברה, תקציבה, חזונה ועוד. 

היתרון הבולט בבחירה של מפיץ מקומי

אם אנו כיזמים או בעלי חברה מכוונים לשווקים בחו”ל, יש בבחירה במפיצים מקומיים מספר יתרונות בולטים לעומת החלופות. 

בחירה במפיץ מקומי מאפשרת לנו לבחור בבעל מקצוע המכיר מקרוב את שווקי היעד וזאת לצד יכולתו לדבר את השפה המקומית – היבט משמעותי ביכולת להתחבר במהירות ללקוחות מקומיים, כשהם עצמם ירגישו יותר נוח לעבוד מול מסגרת שמדברת את שפתם. 

יתרון נוסף נוגע כמובן לחיסכון הכספי המשמעותי בבחירה של מפיץ מקומי וזאת לצד החלופה היקרה בדמות פתיחת משרד מקומי. משרד שיוביל להוצאות רחבות בדמות שכירות חודשית, הגדלת נפח העובדים ובכך תשלום המשכורות ועוד. 

יתרון נוסף נוגע לעובדה כי למפיצים מקומיים, במיוחד באזורים הנחשבים לפחות “פוריים” מבחינה שיווקית ותודעתית, נוצרת ההזדמנות לעבוד מול יזם או חברה מחו”ל כשברוב המקרים יהיה מדובר על פרויקט ארוך טווח שבו אותם מפיצים זוכים להכנסה יציבה וארוכה, לבטח אם ביכולתם לספק בסופו של דבר תוצאות חיוביות. הדבר מוביל חברות הפצה רבות לפעול באופן מקצועי, מוטיבציוני ומהודק יותר בכדי לשמר לעצמם פרויקט זה מבלי שהוא יזלוג חלילה למפיץ אחר. 

יצירת רשימה ראשונית

בשלב הראשון חשוב כמובן ליצור רשימת ספקים מפולחת על פי הגדרות החברה. במרחב הדיגיטלי קיים מאגר חברות בינלאומי הפעיל ביותר משישים מדינות ובו מידע על יותר מעשר מיליון חברות ברחבי העולם. 

במסגרת מאגר החברות ניתן כמובן למצוא חברות מקצועיות העוסקות בייבוא, ייצוא, מתן שירותים ללקוחות מקומיים וכמובן עוסקות ומתמחות בהפצה של מוצרים. איתור של החברות הרלוונטיות לנו ניתן לעשות באמצעות חיתוכים ופילוחים הנוגעים למדינות היעד והאזורים בתוכן, תחומי פעילות, מותגים, גודל החברות, מחזור שנתי ועוד. 

איתור מפיצים בתערוכות וכנסים

כלי נוסף לאיתור מפיצים בחו”ל הוא באמצעות נוכחות פיזית ומתמדת שלנו בתערוכות וכנסים. שום נוכל באמצעות הידוק קשרים קרובים בתעשייה להבין מקרוב מיהן חברות ההפצה בחו”ל איתן כדאי לעבוד ובמקביל להכיר ממי חשוב להימנע. 

מציאת חברות הפצה בחו”ל באותם אירועים יכולה לקרות דרך שיחת חולין עם קולגות, במידע מקצועי המחולק על גבי חוברות, בהרצאות, מצגות ועוד. חשוב, אם כך, להגיע לאירועים אלו ממוקדי מטרה ולהיות קשובים לנעשה ולשמור כל חומר המחולק לכם. 

 

יצירת שיתוף פעולה עם מתחרים מקומיים באמצעות אותם מפיצים

איתור ושימוש במפיצים מקוממים לגבי מוצר אותו אנו רוצים לקדם בחו”ל יביא כמובן את המתחרים המקומיים באותו המקום להכיר אותנו מקרוב. ניסיון העבר מראה כי במקרים רבים, באמצעות חברות הפצה המשמשות בעצם כגורם מקרב ומתווך, מגיעות אותן חברות מקומיות למסקנה כי ניתן, ראוי וכדאי לשתף פעולה עם המתחרה מבחוץ ובכל ליצור תוכנית עסקית רחבה שממנה כולם מרוויחים. 

החיבור שלנו עם המתחרים המקומיים, באמצעות חברות ההפצה, מתקיים לא פעם במקרים ובהם המתחרים מגיעים למסקנה, באמצעות חרשי הלב של הלקוחות המובעים לאותם חברות הפצה, כי לנו מוצרים שהפכו מסייעים ומשלימים למוצרים של החברה המקומית. זו מבינה כי שיתוף פעולה איתנו יניב לכולן תוצאות טובות יותר ולבטח יבסס אותנו כחברה לגיטימית מבחוץ באותו שוק מקומי וזאת לאחר שקיבלנו את חסותה, מבטחה והחותמת של  חברה מקומית שנחשבה תחילה כמתחרה שלנו. 

 

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

מאלו טעיות להימנע כשיוצרים קשר עם יצרן בגדים בחו”ל?

אחד מהתחומים המעניינים והפוריים בישראל ובעולם הוא תחום האופנה. ביטויים לאופנה שהתפתחה בישראל ניתן לזהות עוד משנות ה-50, מספר שנים אחרי הקמת המדינה, כשתחום האופנה מהווה תחום שהתפתח וכולל בתוכו מספר רחב של פעולות שיש לבצע כראוי.

קרא עוד »

איך למצוא ספקים לחנות בגדים

בעלים של חנויות בגדים ורשתות אופנה ותיקות וגדולות עוסקים רבות בפעילות של איתור ספקים לחנויות שלהם. איתור ספקים בתחום האופנה ובתחומים נושקים אחרים מהווה תורה של ממש, כשיש אלמנטים רבים שחשוב להכיר.

קרא עוד »

בדיקת חופש פעולה מסחרי בפטנט

הבדיקות המקדימות לפני יציאה עם פטנט כוללת בתוכה בדיקת חופש פעולה מסחרי – FTO – Freedom To Operate. בדיקה בה יזמים בוחנים עם אנשי מקצוע האם המוצר אותו הם רוצים לשווק איננו פוגע או פוגם בזכויות קניין רוחני של חברות אחרות. 

קרא עוד »

כתבו לנו