מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

בשלושה שלבים – המתכון הייחודי שלנו להיכרות מהירה עם תעשיות חדשות

בתור חברת מידענות ומודיעין עסקי פונים אלינו לקוחות ממגזרים וענפים שונים, המזמינים מחקרים אודות המשק המקומי והשוק הגלובאלי. הדבר מחייב אותנו ללמידה מהירה של סביבות פעילות מגוונות, על מנת שנוכל לספק ללקוח בזמן קצר תוצאות משמעותיות, המבוססות על הבנה מצוינת וניתוחים מושכלים.

עם השנים והניסיון פיתחנו מתכון ייחודי המאפשר לנו לצלול אל התעשייה באופן מהיר ואפקטיבי, עם שיטה המורכבת משלושה שלבים בסיסיים:

מתחילים בסקירה היקפית

בתור חברת מידענות הפועלת מזה שנים רבות, ייתכן מאוד שהתעשייה שנתבקש לחקור כבר מוכרת לנו מפרויקטים קודמים. עם זאת, אנו תמיד פועלים בזהירות, ובמיוחד אם מדובר בענף חדש עבורנו. נתחיל באיתור מקורות אמינים ומוסמכים המאפשרים היכרות ראשונית עם סביבת המידע. בין היתר נבין את המינוחים הטכניים הייחודיים לתעשייה, מקורות תוכן חזקים, מילות חיפוש רלוונטיות, הנושאים המרכזיים ותתי הנושאים, מסדי הנתונים המקיפים ביותר והכלים שהם מציעים. סביר מאוד להניח שכבר בשלב זה יהיה בידינו מידע משמעותי, אך בינתיים איננו מתעכבים עליו אלא מקבלים את הפרספקטיבה הכללית שתאפשר להתקדם ביעילות למחקר מעמיק.

ממשיכים לשאלות מתקדמות

אחרי שרכשנו היכרות והבנה כללית עם מקורות המידע, עם מילות המפתח והתכנים, אנו יכולים להתקדם אל שאלות המעמיקות את הידע. שאלות כאלו יובילו אותנו למקורות נוספים, אל מונחים ונושאים חדשים ואל שאלות נוספות העולות באופן מתבקש. את הממצאים המתקבלים אנו אוספים, מארגנים ומנתחים, ובמידה וקיימים פערי מידע נשלים אותם באמצעות חיפושים מתקדמים, או שנשוב אחורה אל שלב הסקירה ההיקפית. בכל אותו זמן, אנו שומרים על מיקוד מבחינת הנושאים שבאמת חשוב לדעת אותם, לעומת מידע פריפריאלי שעוזר לצבוע את התמונה אך אינו קריטי. המטרה היא לעבוד בצורה יסודית מחד, אך יעילה וחותרת קדימה מאידך.

נשארים עם היד על הדופק

אנו לא קופאים על השמרים ומאמינים שמה שגילינו ביום הראשון למחקר יישאר קבוע גם ביומו האחרון. השוק המודרני הוא דינאמי להדהים וייתכן מאוד שמה שהתגלה לפני שבוע או שבועיים כבר אינו לגמרי מדויק ונכון להיום. על כן, לכל אורך התהליך אנו נשארים עם היד על הדופק ובודקים התפתחויות, אירועים, שינויים וחדשות, בעודנו נעזרים במקורות אמינים ומהימנים של סביבת התוכן, כולל הגדרה של התראות לגבי פרסומים חדשים. בתוך כך, אנו מקפידים להגביל ולדייק את זרם המידע באמצעות עדכון שאלות מפתח וכלים טכנולוגיים, על מנת שלא נהיה מוצפים,. כך נמשיך לשמור על מיקוד ונקבל רק את הפיסות החדשות שבאמת מתאימות למטרות שלנו.

להתמודד נכון עם אתגרי המחקר

יש להדגיש כי מחקרי תעשייה עשויים להציב אתגרים רבים. אנשים שאינם בעלי רקע והכשרה במידענות יתקשו להתגבר עליהם ולהשיג תוצאות משמעותיות בפרק זמן סביר. לעומת זאת, חברת מידענות ומודיעין עסקי מסוגלת ללמוד את התעשייה החדשה במהירות, ולבצע מחקר וניתוח יסודיים. התוצאה היא תמונה מהימנה שלפיה ניתן להחליט ולפעול בחוכמה, וזאת בתהליך קצר יחסית החוסך ללקוחותינו בזמן ובעלויות.

כאמור, חברתנו מספקת שירותי מידענות לשורה ארוכה של גורמים במשק. אנו מזמינים גם אתכם לפנות אלינו לשיחת ייעוץ ואפיון הצרכים בטלפון 072-3972012.

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן