מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

החיפוש אחר המוצר הבא מתחיל כאן : איך למצוא ספקים ליבוא מוצרים (B2B) מחו"ל ?

 

החיפוש אחר המוצר הבא מתחיל כאן: איך למצוא ספקים ליבוא מוצרים (B2B) מחו"ל?

 

זירות המסחר הפכו בשנים האחרונות לשם דבר בעולם וגם אנחנו בישראל לא נשארנו מאחור. עם מחזורי מכירות של מאות מיליוני דולרים ב-Aliexpress, Ebay, Etsy, Amazon, Alibaba, האפשרות ליצירת מפגש והתקשרות הדדית בין בעלי עסקים ומוכרים ממדינות שונות לבין קונים של מוצרים, של שירותים וסחורות הפכה למבטיחה מאי פעם. בעלי העסקים החלו להבין יותר את הפוטנציאל לעסקאות סיטונאיות (Business-to-Business – B2B) הגלום בזירות המסחר בחו"ל.

הזירות מאפשרות סחר חופשי ליזמים וליבואנים קטנים המעוניינים לייבא מוצרים חדשים תוך בידול עסקי-שיווקי. כדי לנהל בהם את פעילותם, האתרים דורשים לרוב הרשמה ופתיחת חשבון עם שם משתמש וסיסמה וכן למידה של ההתנהלות באתר, הכרת הממשקים והאפשרויות.

כדי לפעול נכון בזירות המסחר, דרושה השקעה לא מעטה של זמן, מחשבה ותכנון, אינטואיציה וחושים עסקיים חדים כמו גם הגדרת מטרות ברורות. לפני שמתחילים, כדאי תמיד לערוך בדיקת רקע קצרה של הספק כדי להבין עם מי יש לכם עסק.

באתרים, לרוב תמצאו ריכוז גבוה של יצרנים, ספקים, מפיצים ומשווקים לכל מוצר אפשרי, מחפצי נוי לבית ועד מוצרי חשמל מתקדמים. ניתן לערוך בהם חיפוש פשוט ומורכב, לאתר ולסנן שותפים עסקיים, לנהל עימם קשר עסקי ומסחרי וגם לחשוף ולשווק בחו"ל את המוצרים שאתם מייצרים, וכל זאת מהמשרד הממוזג שלכם.

כמה פלטפורמות ראשוניות של זירות מסחר בולטות ומעניינות שכדאי לבדוק:

Asos – זירת מסחר של בגדי מעצבים בטעמים ובסגנונות שונים המאפשרת רכישת בגדים מ-900 חנויות בוטיק ומיצואנים ברכבי העולם.

Bonanza – זירת מסחר שמתמחה באופנה ובמוצרי מתנות ומציעה מוצרים רבים בתחום האופנה, הבריאות, ספורט, תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי תינוקות, חפצי אמנות ועוד.

Importers – חלוקה נוחה למאות קטגוריות של ענפים כלכליים ומוצרים מאפשרת להגיע לאלפי מוכרים ויצואני מוצרים ממדינות שונות. היצואנים מסודרים לפי המדינות ולפי המוצרים שהם מציעים. בכניסה לכל מוכר, נמצא את המידע שכתב על עצמו כמו מספר השנים בעסק, מספר העובדים, מחזור מכירות, פרטי קשר ואופציה לפנייה ישירה.

GoWorldBusiness – זירת מסחר הבנויה לפי מוצרים ולפי דרישות יבוא מיזמים במדינות השונות. החיפוש מתאפשר באמצעות מילות מפתח בחלוקה לרוכשיםBuyers) ) ולקונים .(Sellers) ניכר כי קונים רבים מגיעים מטורקיה, מהמזרח הרחוק (סין, הונג קונג) ומאסיה פסיפיק (אוסטרליה).

EC21 – אתר דרום קוריאני גדול למסחר B2B, שהחל את דרכו כחלק מלשכת המסחר המקומית והפך לאתר e-commerce בעל נפח משמעותי. האתר מציע שפע של מוצרים לבית ולמשפחה, מוצרי טקסטיל, אריזה ופלסטיק, כימיקלים, מתנות, מוצרי חשמל, ציוד תעשייתי ועוד.

Made in China – אתר הקניות המקוונות הבולט בסין. יחד עם Alibaba מהווים השניים פלטפורמה המקבילה ל-Ebay האמריקאי. האתר מאוד נוח וידודותי לשימוש. באתר ניתן למצוא מוצרים מקטגוריות רבות: מוצרי ספורט, ריהוט, חפצי אומנות, צעצועים, מוצרי אלקטרוניקה, חלקי חילוף לרכב ומה לא. מומלץ לבדוק.

היתרונות הבולטים של זירות המסחר:

  • ערוץ קשר ישיר מול ספקים לקבלת מידע על מוצרים, מחירים,שירותים, שווקים ולקוחות חדשים;

  • מקור מעולה ליצירת לידים, אפשרויות והזדמנויות שטרם ידעתם או חשבתם עליהם;

  • נגישות חוצה גבולות 24 שעות ביממה – הכוח של הגלובליזציה;

  • דיווח ומעקב מסודרים אחר תהליך הסחר כמו באתרי הסחר המוכרים כדוגמת Ebay.




מחפשים חומרי גלם? מחפשים את המוצר הבא לחנות האינטרנטית או ליבוא? רעיונות למוצרים? פנו אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ ללא התחייבות. נשמח לבצע עבורכם חיפוש במאות זירות מסחר בעולם ולהגיש לכם דוח מידע בנושא.

 

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

איתור הזדמנויות עסקיות: המפתח להצלחה בעולם העסקי המודרני

בעולם העסקי המתפתח במהירות של ימינו, איתור הזדמנויות עסקיות הפך להיות אחד מהכישורים החשובים ביותר להצלחה. חברות וארגונים המצליחים לזהות ולנצל הזדמנויות עסקיות בזמן הנכון, נהנים מיתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם בשוק.

קרא עוד »

כתבו לנו

דילוג לתוכן