מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

7 כלים שיאפשרו לך לרגל אחר המסרים השיווקיים של המתחרים בפייסבוק בלי מאמץ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

7 כלים שיאפשרו לך לרגל אחר המסרים השיווקיים של המתחרים בפייסבוק בלי מאמץ

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

בתחרות בין חברות, אחת הבקשות של כל עסק היא לדעת מה המתחרים שלו עושים. דרך הבנה מה המתחרה עושה, מה הוא מציע ללקוחותיו, באילו פעולות הוא משתמש, אילו פעולות שלו מוצלחות ואילו פחות, אפשר להבין את המצב של החברה עצמה ולתכנן תכניות שונות.

חיפוש המידע אחר החברות המתחרות (מודיעין עסקי) הוא פעמים רבות קל יותר וזמין יותר מכפי שניתן לשער, ובמיוחד מאז שהרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד מאתנו. פייסבוק היא הרשת החברתית הפעילה ביותר בישראל, אך היא הרבה יותר מפשוט לייקים ותגובות. לא רבים יודעים זאת, אך היא יכולה לתת מידע רב על המסרים השיווקיים של המתחרים, ואף יותר מכך – היא יכולה לגלות לכם לאילו קהלים הם מיועדים. כדי שגם אתם תוכלו לעשות זאת, ריכזנו עבורכם 7 כלים סודיים שיאפשרו לכם לרגל אחר המסרים של המתחרים, וכל זאת ללא מאמץ מצדכם.

  1. כלי ניהול ואופטימיזציה של מסעות פרסום

AdEspresso (מעבר לאתר הרלוונטי בלחיצה כאן) הוא כלי שמאפשר לנהל את מסעות הפרסום תוך כדי הכנת הקפה של הבוקר. זוהי למעשה ספרייה גדולה של מודעות מעסקים שונים, ואפשר להיכנס אליה ולראות מודעות מכל סוג, כולל המודעות אותן פרסמו המתחרים (בהווה ובעבר). כלי זה ניתן לניסיון חינם למשך 14 יום.

  1. מציאת מודעות מתאימות

כלי החיפוש של Adictes.io (למעבר לאתר) מציע לכל המעוניין בכך למצוא מודעות מתאימות לנושא המעניין אותו. כלי החיפוש מוסיף מדי יום מאות מודעות חדשות אשר פורסמו בפייסבוק, וכל אחד יכול להשתמש בכלי כדי לבחון מה המתחרים שלו, אלו שהוא יודע עליהם ואלו שאינו מכיר, מפרסמים. ניתן גם לראות אילו תגובות מתקבלות למודעה, כולל לחיצה על כפתור "אהבתי" (like), כמות שיתופים ותגובות למודעה. העלות משתנה בהתאם לצורך במערכת.

  1. מרגל המודעות

Adsviser (לאתר הרלוונטי) הוא כלי שיכול לרגל אחר המודעות המתפרסמות בפייסבוק דרך חיפוש באתר החברה. גם כאן המידע הניתן כולל את התגובות למודעה (לייקים, שיתופים וקומנטס). מבחינת החיפוש, הוא נוח ואפשר לבחור בחיפוש רחב סביב הנושא המעניין אתכם או בחיפוש ממוקד כמו בחיפוש מודעות הכוללות קישור לאתר החברה המתחרה. הכלי אינו חינמי, אך הוא קל לשימוש.

  1. מצפן

הכלי של Compass (מעבר לאתר) מאפשר לכל אחד למצוא את הקמפיינים שהחברה המתחרה מנהלת בפייסבוק. הכלי מזהה את המודעות החדשות בפייסבוק כאשר הוא מתייחס אל נתונים תחרותיים שמוגדרים לצורך החיפוש. חברות יכולות למצוא בצורה זו את המפרסמים השייכים לאותו ענף, ולזהות במהירות ובקלות הזדמנויות לצמיחה.

  1. תצפית על מודעות המתחרים

דרך AdsVantage (מעבר לאתר) אפשר לנצל את המודעות של המתחרים לקבלת מידע בקלות וביעילות. הכלי מאפשר לראות את הקמפיינים של המתחרים ולגלות גם מהי מידת ההצלחה שלהם. לכלי גרסאות שונות, החל בגרסה חינמית ועד לגרסה בתשלום, בהתאם לצרכים.

  1. סטטיסטיקות וניתוחי קמפיין

בעזרת Adfox (מעבר לאתר) אפשר למצוא תוך שניות ספורות את מודעות הפייסבוק הרלוונטיות ביותר לנושא המעניין אתכם. אתר זה נראה פחות מושך לשימוש, אך הוא נותן סטטיסטיקות ומאפשר לבצע ניתוח של הקמפיינים של המתחרים, מה שיכול להעניק מידע רב ולעזור ביצירת קמפיינים לחברה. עלות השימוש משתנה בהתאם לצרכים.

  1. ניתוח הוצאות המתחרים

באמצעות Socialadstool (למעבר לאתר) אפשר לתרגם את מטרות השיווק לקמפיין ולראות מהם המאמצים אותם המתחרים מבצעים. הכלי מנתח את ההתנהלות של הקמפיינים השונים ואפשר להיעזר בו כדי להבין את הפעולות של המתחרים ולנתח אותן. יש לציין כי זו אינה מטרתו העיקרית של הכלי, אך שימוש נכון בו יאפשר לקבל מידע יעיל, מה גם שישנה אפשרות להתנסות בו ללא עלות.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן