מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מאמרים

שימוש בשירותי מידענות: לטוות זהב ממידע

רגולציות המשתנות כל העת, הצלחות וכישלונות של מיזמים, אסטרטגיות של מתחרים, מגמות סחר משתנות (כמו למשל העברת הייצור מהמזרח חזרה לארה”ב) – כל אלה עשויים להשפיע על העסק שלכם, ורצוי מאוד שתכירו אותם היטב.

קרא עוד »

כך תגיעו ראשונים למוצר הבא שלכם

אנשים תוהים לא אחת, “אם יש לי עסק מצליח, מוצרים מצוינים ומוניטין, למה לי לשנות? הרי ‘סוס מנצח לא מחליפים’ וגם ‘כל המוסיף גורע’”. התשובה לתהיות האלו היא שהשינויים כיום כל כך מהירים ובלתי צפויים, שגם המוצרים הטובים ביותר היום יכולים להפוך למיותרים מחר.

קרא עוד »

להיות שם כשזה קורה: איך תפיקו ערך מקסימלי מכנסים מקצועיים?

כנסים מקצועיים הם לא רק הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה, לעשות מינגלינג עם קולגות ולהחליף כרטיסי ביקור עם אנשי טכנולוגיה ועם יזמים. כנסים מקצועיים הם גם כלי חיוני ביותר להתפתחות המקצועית שלכם: תוכלו לשאוב שם רעיונות לפיתוחים חדשים, לאתר שותפים ולחשוף את המוצרים שלכם. קבלו מספר טיפים ותלמדו כיצד למצות את המירב מכנסים מקצועיים מבחינת מודיעין עסקי יקר ערך.

קרא עוד »

מה כואב לכם? האם ד”ר גוגל יודע הכול או שיש עוד מה ללמוד?

במאמץ לספק פתרונות ותשובות מידיים לשאילתות הגולשים, גוגל הודיעה כי היא מתכוונת לשלב בקרוב בתוצאות החיפוש הראשונות שלה הצעות לטיפול בסימפטומים רפואיים שכיחים.הסימפטומים ישולבו בגרף המידע (Knowledge Graph) של מנוע החיפוש ויאפשרו לגולשים להקל באופן ראשוני ומהיר תסמינים גופניים.

קרא עוד »

כיצד מחקר שוק יכול להזניק את החברה שלך לגבהים חדשים ?

איך נדע על הפוטנציאל האמיתי של שוק מסוים? על אחוזי הצמיחה בו? איך נזהה הזדמנויות וסיכונים בכניסה לנישה או לתחום חדש? מהי הדרך הטובה ביותר להערכת go / no go? כיצד נזהה מגמות מעניינות? במקרים כאלה, נזדקק לסקירה אנליטית של השוק שלנו או לבדיקת היתכנות קצרה וממוקדת.

קרא עוד »

7 שיטות מנצחות לשימוש בלינקדאין לצרכי מודיעין עסקי

רשת לינקדאין היא מקום מצוין המאפשר לעקוב אחר אנשים, קשרים וארגונים. המעקב יכול להתבצע דרך הפרופילים השונים, דרך הקבוצות ובעזרת התבטאויות בתחומים השונים. מעבר לכל אלה, חברות וארגונים יכולים להשתמש ברשת זו כדי להשיג מודיעין עסקי על חברות מתחרות.

קרא עוד »

מקורות השראה מהם אפשר לקבל רעיונות למוצרים בפתיחת חנות אינטרנטית

חנויות האינטרנט הולכות ומתרבות, ומעטות מהן מציעות את המבחר אשר הופך אותן לייחודיות וליוצאות דופן, כאלו שאי אפשר לוותר עליהן ושהשמועה על קיומן עוברת גם מפה לאוזן (או במילים אחרות, ויראליות). המטרה של כל חנות צריכה להיות מציאת המוצרים שיתאימו בדיוק ללקוחות שלה, שיהיו מיוחדים ושתהיה סיבה להיכנס דווקא אליה. האינטרנט מציע שפע רעיונות והזדמנויות להשראה, ויזמים חדשים צריכים לדעת כיצד למצוא אותם.

קרא עוד »

7 כלים שיאפשרו לך לרגל אחר המסרים השיווקיים של המתחרים בפייסבוק בלי מאמץ

חיפוש המידע אחר החברות המתחרות הוא פעמים רבות קל יותר וזמין יותר מכפי שניתן לשער, ובמיוחד מאז שהרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד מאתנו. פייסבוק היא הרשת החברתית הפעילה ביותר בישראל, ולא רבים יודעים זאת, אך היא הרבה יותר מסתם לייקים, היא יכולה לתת מידע רב על המסרים השיווקיים של המתחרים. ריכזנו 7 כלים סודיים שיאפשרו לכם לרגל אחר המסרים של המתחרים, וכל זאת ללא מאמץ מצדכם.

קרא עוד »

החיפוש אחר המוצר הבא מתחיל כאן : איך למצוא ספקים ליבוא מוצרים (B2B) מחו”ל ?

זירות המסחר הפכו בשנים האחרונות לשם דבר בעולם וגם אנחנו בישראל לא נשארנו מאחור. עם מחזורי מכירות של מאות מיליוני דולרים ב-Aliexpress, Ebay, Etsy, Amazon, Alibaba, האפשרות ליצירת מפגש והתקשרות הדדית בין בעלי עסקים ומוכרים ממדינות שונות לבין קונים של מוצרים, של שירותים וסחורות הפכה למבטיחה מאי פעם. בעלי העסקים החלו להבין יותר את הפוטנציאל לעסקאות סיטונאיות (Business-to-Business – B2B) הגלום בזירות המסחר בחו”ל. רירכזנו עבורכם כמה פלטפורמות ייחודיות של זירות מסחר בולטות ומעניינות שכדאי לבדוק שלא ידועות לישראלי הממוצע.

קרא עוד »

תמונה אחת שווה אלפי דולרים :אינפוגרפיקות בשיטת עשה זאת בעצמך

איך אפשר ליצור אינפוגרפיקה מעניינת בלי להוציא סכומים נכבדים על שירותי גרפיקאים? האם דרוש ידע מוקדם והבנה בתוכנות מיוחדות כדי לממשה? במאמר הבא תמצאו מספר כלים פשוטים ובסיסיים שיעזור לכם לעצב אינפוגרפיקות מדהימות בקלות בכל אתר, דוח אינפורמטיבי או מאמר בבלוג.

קרא עוד »