מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מאמרים

טיפים לשיפור המחקר האינטרנטי

המרחב הדיגיטלי מאפשר לנו כיום מידע זמין במגוון רחב של תחומים. ועדיין, בתוך ים המידע חשוב לשים את האצבע על מידע מהימן, נכון ותקף, לבטח אם חיפוש המידע נעשה במסגרת מחקרים מקצועיים בתחומי עסקים שונים.

קרא עוד »

חקירות קניין רוחני

במרחב העסקי לצד התנהלות קולגיאלית, מוסרית והוגנת קיימים בכל מדינה ובין מדינות חוקים ותקנות השומרות שפעילויות עסקיות ייעשו במסגרת שתאפשר פעילות שלא תחרוג למחוזות שיביאו לפגיעה של חברות.

קרא עוד »

המפתחות למחקר שוק מוצלח

ההחלטה בביצוע מחקרי שוק מהווה החלטה משמעותית וחשובה עבור כל מסגרת או חברה. מחקרי השוק יאפשרו לכל מסגרת או חברה ליהנות מתוצרים שיסייעו לה לקבל החלטות מושכלות, מקצועיות וענייניות.

קרא עוד »

במה מודיעין עסקי יכול לעזור לחברה?

בעולם העסקי קיימת תחרות מתמדת בין חברות הפועלות באותו מגרש ומכוונות לאותו קהל יעד. הפעילות הרוחשת מתחת לפני הקרקע רבה ולא פעם נוקבת וקשוחה. פעילות המודיעין העסקי בין כל החברות הופכת פעילות זו למשמעותית וחשובה באספקטים רבים של חברה.

קרא עוד »

מעקב אחר מחירים ומודלים עסקיים

חברות העוסקות באיסוף מודיעין עסקי נדרשות ברוב המקרים לספק מידע הנוגע לאופן תמחור המוצרים והשירותים של החברות המתחרות. מידע זה מהווה נדבך חיוני עבור צוותי המכירות והשיווק והוא אכן קריטי לצד איסוף מידע נוסף הנוגע למודלים העסקיים של המתחרים.

קרא עוד »

איך מחלקות שונות בארגון יכולות להיעזר במחקר שוק?

חשוב להבין כי מחקרי השוק יש והיו רלוונטיים למחלקות מסוימות יותר מאחרות. גם אז, ההשקעה הכספית המתמדת במחקרי שוק מוכיחה עצמה לאורך זמן, כשתוצרי מחקרי השוק יכולים לסייע גם למחלקות משמעותיות פחות לשפר ולייעל עצמן ובכך להפוך למשמעותיות ובעלות נפח גדול יותר לאורך זמן.

קרא עוד »

איך מודיעין עסקי יכול לתרום למנהלים ואנשי שיווק ומכירות

השאיפה בכל פעילות מודיעים עסקי היא להפיק את המרב. חלק מיכולת זו היא לעשות שימוש נבון במודיעין שאספנו באמצעות הפצה יעילה שלו בין המחלקות ומקבלי ההחלטות בחברה. במאמר זה נתייחס לאופן בו חלק מהמחלקות ומקבלי ההחלטות עושים שימוש במודיעין העסקי שנאסף בחברתם.

קרא עוד »

זיהוי טרנדים וניתוח חדשנות מוצרים

השקה של מוצרים מהווה אתגר מורכב ולא פשוט. תכנון נכון של תהליך ההשקה מתחיל עוד בשלבים מוקדמים וכולל בתוכו זיהוי של טרנדים, ניתוח חדשנות טכנולוגית, ניתוח מוצרים וכמובן ניתוח ופעילות ברמה השיווקית. במאמר זה נרחיב אודות מספר נקודות חשובות שחברות פרסום פועלות אודותן.

קרא עוד »

איך להשיק מוצר חדש בזמן משבר?

משבר הקורונה הביא מסגרות וחברות רבות לשאלה כיצד ניתן להשיק מוצר חדש שלהם בזמן משבר וזאת למול המגבלות הקיימות שיש ויכולות להביא רבים לוותר על רעיון השקת מוצר בזמן זה.

קרא עוד »

הזדמנויות עסקיות באיחוד האמירויות

הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות פותח עבור משקיעים ישראלים וחברות ישראליות מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות, בין אם מדובר על תחומי ההייטק, התעשייה, החקלאות והתיירות.

קרא עוד »

מקורות מידע מעניינים לביצוע מחקר שוק

מחקר שוק יכול להישמע מופשט מידי, את מה חוקרים ואת מי חוקרים ואיך מבצעים את המחקר. יש תחומים שקל לחקור כיוון שהרבה מאוד נתונים מפורסמים על התחום ועל העסקים השונים שפועלים בו, לעומת זאת יש תחומים רבים שבהם חקר שוק היא משימה מורכבת מאוד. מחקר שוק יכול להימשך שבועות רבים, ומחייב סבלנות ומאמץ רב.

קרא עוד »
דילוג לתוכן