מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

 

בעולם העסקי קיימים מספר כלים מקצועיים המאפשרים לקבל מידע מהימן על חברות שונות – מקומיות ובינלאומיות. מידע שהופך למשמעותי וקריטי במסגרת פעילותנו במחקרי השוק והחברות אותם אנו עורכים. 

בעולם העסקי ניתן למצוא חברות מקצועיות להן מספר רחב של מאגרי מידע אלקטרוניים הכוללים פסקי דין, חומרים עיתונאיים ואף מידע כלכלי רחב.

מאגרי מידע כלכליים במרחב הדיגיטלי מאפשרים לנו לקבל מידע על חברות בינלאומיות, כשישנם מקרים בהם אין ביכולתו לחשוף את כלל המידע וזאת בשל מגבלות חוקיות כאלו ואחרות שעל חברות ציבוריות ופרטיות לעמוד. על חלק מאותו מידע נרחיב במאמר הבא. 

תמונת מצב של חברה – Company Snapshot

מאגרי מידע רבים מאפשרים תחילה לקבל סקירה כללית הכוללת בתוכה מידע כללי ובסיסי על חברות שונות. 

בין היתר תוכלו לקבל פרטי קשר שונים עם החברה ובכיריה, לדעת מהו מספר ה-DUNS שלה – מספר בין תשע ספרות לזיהוי עסקים וחברות בכל העולם, כשבתרגום ראשי התיבות מדובר בעצם ב"מערכת מספור אוניברסלית לנתונים". 

מידע נוסף אליו תחשפו בשלב זה יכלול אף מידע משמעותי על מלאי החברה, מהו הסיווג התעשייתי שלה הנעשה באמצעות SIC ראשוני בעל ארבע ספרות ואף סיווג ראשוני של NAICS – סיווג התעשייתי המייצג חברות בצפון ומכרז אמריקה ממדינות כמו ארה"ב, קנדה ומקסיקו. 

בחלק המילולי יותר תוכלו לקבל תיאור עסקי מפורט אודות החברה, מיהם המנהלים והדירקטוריון שלה, מידע כלכלי חשוב ואף חדשות עדכניות אודותיה. 

מנגנון מעקב אחר חברות – Company Alerts

אפשרות נוספת היא בסימון מספר חברות אחריהן נרצה לעקוב באדיקות יותר מאחרות. אותו מעקב יאפשר לנו לקבל מידע חדש ודינמי שיש בו להיות משמעותי עבורנו. 

מנגנון המעקב – Company Alertsמאפשר לנו לסמן את החברות שאחריהן נרצה לעקוב. אותו מנגנון יאפשר לנו להיות מעודכנים בנוגע לשינויים משמעותיים, כשאת המידע נוכל לקבל במספר דרכים מקוונות. כאן גם נוכל לקבוע איך ומתי לקבל את אותו מידע, באיזו תדירות ואף לקבוע מי במסגרת שלנו יוכל להיחשף לאותו המידע. 

התראות אחר מנהלים – Executive Alerts

מנגנון התראות ממוקד ומשמעותי לא פחות הוא מנגנון המאפשר לנו לא לעקוב רק אחר החברות עצמן אלא ליצור מעקב של מנהלים בכירים באותן חברות ואף מנהלים ואנשי מפתח נוספים בשוק אליו אנו מכוונים. 

גם כאן נוכל ליהנות ממידע ממוקד ורחב אודות פעילותיהם של מנהלים בחברות הרלוונטיות לנו ואף ללמוד על פעילותם במרחבים עסקיים נוספים בהם הם פועלים וכך לנסות ולהכיר לעומק את אופן חשיבתם ועבודתם. 

 

ניתוח SWOT על חברות

ניתוח SWOT – Strengths Weaknesses Opportunities Threats מהווה את אחד המודלים המרכזיים לתכנון וניהול אסטרטגי וביכולת לבחון או כוחן של חברות ליצור לעצמן יתרון תחרותי בשוק בו הן פועלות. 

ניתוח ה-SWOT מאפשרת לקבל ניתוח הסביבה הפנימית והחיצונית של חברות ובכך להעריך את סיכויי החברות להצליח בשוק בהן הן פועלות. 

חלק ניתוח אחד מתרכז, כאומר, בממדים חיצוניים. אלו כוללים ניתוח של הזדמנויות עסקיות ואיומים חיצוניים על החברות, כוחות מאקרו סביבתיים בהם יש להתחשב ולהכיר וכמובן הכרה מקרוב של כוחות מיקרו. 

לצד הממד החיצוני מתקיים אף ניתוח של הממד הפנימי – ניתוח המתרכז בנקודות החוזק והחולשה של חברות ומאפשר לנו, כמתחרים של אותם חברות, לדעת כיצד לפעול ולהגיב למול נקודות אלו. 

השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן