מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

שימוש בשירותי מידענות: לטוות זהב ממידע

חברת טלפוניה באזור השרון גילתה בשנת 2011 כי בעיר קטנה בגיאורגיה, כמה יזמים פיתחו גרסה מתקדמת יותר של מוצר הדגל שלה ששיווקה בעולם. הפיצ'רים שנוספו לגרסה הגיאורגית פתחו בפני מנהלי החברה צוהר לשימושים חדשים שניתן לעשות במערכות תקשורת המשלבות חיבור לרשת, ועזרו להם להפוך את המוצר לאטרקטיבי בשוק האמריקאי.

גילוי זה התאפשר הודות למידען שחקר פתרונות תקשורת דומים בעולם, למד את המתחרים וסיפק לחברה דוח שהתברר כשווה זהב.

חברות ותיקות כבר מקבלות על בסיס קבוע ניוזלטרים עם עדכונים שוטפים על השחקנים החדשים בשוק, על מגמות עתידיות ועל מוצרים שנמצאים כרגע בפיתוח במקומות שונים בעולם. אם מפספסים את המידע החשוב הזה עלולים לפספס את האבולוציה הבאה בתחום.

ראו איך בעלי תפקידים נוספים בארגון מלבד ההנהלה הבכירה יכולים להיתרם משירותי מידענות:

מנהלי פיתוח עסקי: גלו אופקים חדשים

[ 

רגולציות המשתנות כל העת, הצלחות וכישלונות של מיזמים, אסטרטגיות של מתחרים, מגמות סחר משתנות (כמו למשל העברת הייצור מהמזרח חזרה לארה"ב) – כל אלה עשויים להשפיע על העסק שלכם, ורצוי מאוד שתכירו אותם היטב.

מסתבר שמידע רב לגבי התוכניות העתידיות של החברות פתוח לעין כול. אלא שצריך להשקיע זמן יקר בלאתר מידע כזה, לארגנו ולעבדו לכלל ידע מגובש. המידען יודע ללקט פיסות מידע רבות ממקורות שונים, לדלות את העיקר ולוותר על הטפל, ולהגיש למנהלי הפיתוח העסקי את המסמך שיעזור להם להתאים את האסטרטגיה העסקית למציאות נתונה.

מנהלי חטיבה כלכלית: מידע שווה כסף

[c  

בכניסה לשווקים חדשים שבהם נהוגות רגולציות שונות; בחיפוש הדרך החוקית הנכונה לפעול תוך תשלום מיסים מופחתים; בבניית הדוחות הרבעוניים – בכל אלה ועוד, מידע פיננסי לגבי השווקים, הרגולציה והשחקנים בשוק הוא קריטי. גלו איך המתחרים שלכם מבצעים את אותן המשימות וכיצד הם התייעלו.

חיפוש המידע ברשת, הן בעברית הן בלועזית, צורך זמן יקר ובעיקר מיומנות מקצועית. היעזרו במקצוענים בתחום ותיווכחו איך פיסת מידע מיתרגמת לסכומים ניכרים עבור הארגון.

מנהלי מערכות מידע: הישארו בחזית הטכנולוגיה


מנהלי מערכות מידע נדרשים לספק כל העת פתרונות יעילים לניהול הדטה של הארגון, ובתוך כך מחויבים לתכנן טוב יותר את מערכות המחשוב, את מערכות התקשורת ואת מערכות ההגנה מפני איומי סייבר.

בעולם שבו כל טלפון חכם עשוי להיות פתח לפרצה ושהמידע המצטבר בארגון (אחד הנכסים העיקריים שלו) חשוף למתקפות סייבר – כדאי לגלות ללא דיחוי את הפתרון המהיר לבעיה. שירותי מידענות ממקמים את מנהלי מערכות המידע בחוד החנית: בגילוי החומרה המתקדמת ביותר, התוכנות הרלוונטיות ביותר, הסיכונים המתרגשים חדשות לבקרים והמענים להם.

מנהלי פרויקטים: למידה מסיפורי הצלחה כמפתח להצלחה


עובדים על כמה פרויקטים במקביל? גלו איך חברות מתחרות מבצעות פרויקטים דומים, ותכננו את המשאבים הנדרשים לפרויקט גדול תוך שימוש בכל המידע הרלוונטי לגביו.

כשאתם מתכננים פרויקט חדש ומעוניינים להציגו ללקוח פוטנציאלי, כדאי שיהיה בידכם תרשים של פרויקטים דומים שבוצעו בעבר, ורשימה של פיצ'רים עתידיים שאפשר להוסיף מאוחר יותר בהתאם לסטנדרטים הקיימים בשוק.

יזמים ובעלי עסקים קטנים: הדרך הקצרה לכיסי המשקיע

 

עבור יזמים וסטארטאפיסטים, שירותי מידענות עסקית הם בגדר חובה. מידענים מסייעים לאתר משקיעים שונים, כמו אנג'לים פרטיים בעולם המעוניינים להשקיע במוצרים מתחום התמחותכם, או חברות הון סיכון שכבר השקיעו בעבר בפרויקטים דומים שהצליחו. השקעה כזו תיתן לכם ביטחון כלכלי בזמן שתתמקדו בפיתוח.

מפתחי מוצרים חדשים: איך להימנע מלהמציא שוב את הגלגל?

[ 

מידענים מסייעים למפתחי מוצרים לאתר בעולם מפעלי ייצור שמתמחים בשיטות ייצור שונות (כמו עיבוד שבבים, שימוש בתבניות או ייצור ידני במחיר משתלם) ובעלויות נמוכות (למשל בסין או דווקא במזרח אירופה). לעיתים תגלו דווקא כי משתלם יותר לייבא מוצר קיים שכבר מיוצר בצורה המונית. וכשמייבאים מוצר, רצוי לבדוק לאילו תקנים הוא צריך להתאים כדי שאפשר יהיה לשווקו במדינות שונות; כמה יעלה היבוא, לאור שינויים במפות הסחר העולמיות; מה פוטנציאל המכירות ומהם מחירי היעד שכדאי לקבוע למוצר לפי נתונים שנאספו ממתחרים.

 

מנהלי פרסום: מה עשו לפנינו?

 

פרסומות קיימות במדיות שונות – במדיה המסורתית כמו עיתון, רדיו וטלוויזיה ובמדיה המקוונת החדשנית. כאשר מתכננים קמפיין חדש, לא חייבים להמציא מחדש את הגלגל. גלו את החוזקות ואת החולשות של המוצרים ושל שיטות החדירה לשוק של מותגים דרך הצלחות וכישלונות של קמפיינים קודמים. מידען יוכל לאסוף עבורכם את הפרסומות שבנישה שלכם וכן סקירה של הניסיון המצטבר של פרסומאים כמוכם לאורך שנים. כך תוכלו ללמוד ממה שכבר נעשה, לקבל השראה, ועל בסיס אלה, לייצר ללקוח שלכם קמפיין עוצמתי.

לסיכום, כמות המידע בעולם מכפילה עצמה מדי כמה שנים, ואילו הנגישות לפריטי מידע עדכניים ורלוונטיים ברגע נתון היא עדיין אתגר משמעותי. לכאורה, המידע כיום נגיש וזמין לכול, אבל היכולת להגיע למידע המסוים האמין והאיכותי זה ש"שווה זהב" אינה עניין של מה בכך. מידענים, לא רק שיודעים להגיע למאגרי המידע הללו ולדלות מתוכם את המידע הספציפי, אלא שלהם היכולת לעבד את המידע מול מידע רוחבי שאיתרו ולספק למקבלי החלטות – למנכ"לים, מנהלי חטיבות כלכליות, מנהלי מוצר, מנהלי פרויקטים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי פרסום ועוד – את בסיס הידע שלהם להצלחה במשימתם.

רוצים שנבדוק עבורכם נושא מסוים ? 

השאירו כאן פרטים, ונחזור אליכם בהקדם :


השאירו תגובה

InfoTarget

InfoTarget – היא חברה למידענות ולמודיעין עסקי-תחרותי, המעניקה ללקוחותיה פתרונות מידע חדשניים. לחברה ניסיון של למעלה מ-7 שנים באספקת שירותי מידענות לחברות מהמגזר הציבורי והפרטי בתחומים רבים ומגוונים: שיווק, תשתיות, אקדמיה, יזמות, מו”פ, ייעוץ עסקי ואסטרטגי, ביטחון, חינוך, בריאות, תיירות ועוד.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

פוסטים אחרונים

כתבו לנו

דילוג לתוכן