[vc_row][vc_column][vc_column_text]
כיצד מחקר שוק יכול להזניק את החברה שלך לגבהים חדשים?
[/vc_column_text][vc_separator][vc_empty_space height="12px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
עסקים וארגונים נדרשים כל העת לקבל החלטות טקטיות ואסטרטגיות במהירות: ללכת על קו מוצרים חדש, לבחור ערוצי שיווק חדשים, לפעול במדינות אחרות, להיכנס לשווקים חדשים שיש בהם ביקוש גבוה ופחות מתחרים ועל כן הם כר נוח ורווחי לפעילות
אבל איך נדע על הפוטנציאל האמיתי של שוק מסוים? על אחוזי הצמיחה בו? איך נזהה הזדמנויות וסיכונים בכניסה לנישה או לתחום חדש? מהי הדרך הטובה ביותר להערכת go / no go? כיצד נזהה מגמות מעניינות? במקרים כאלה, נזדקק לסקירה אנליטית של השוק שלנו או לבדיקת היתכנות קצרה וממוקדת.
מה נרוויח ממחקר שוק מותאם אישית? אנשי/נשות שיווק או פיתוח עסקי, בעלי/ות עסקים הנמצאים בצומת דרכים ודאי מכירים את השעות הארוכות של השיטוט והגלישה באינטרנט בחיפוש אחר תשובות לשאלות עסקיות ממוקדות שמעניינות אותם או כי הבוס ביקש.
סקירת מידע קצרה תענה לכם במהירות וביעילות על שאלות ממוקדות כאלה. יתרה מכך, היא גם תוסיף לכם ערך מוסף של תובנות ושל תוקף מחקרי כי: א. תוכלו להתבסס על נתונים ממקורות אמינים ומהימנים; ב. תוכלו לשכלל ולשפר עוד יותר את התכנית העסקית, את ההצעה למשקיע, ליזם או לשותף; ג. המצגת שלכם ללקוח או לממונים תיראה מדהים ותציג אתכם כאנשי/נשות מקצוע שמבינים עניין ו"שוחים" בנתוני השוק.
כדי להמחיש את השימוש ואת הערך של מחקר שוק ככלי עבודה, שאלנו את הלקוחות שלנו, בעלי מקצוע שונים כדוגמת מנהלי/ות שיווק, אנשי/נשות מרקום ומנהלי מחקר ופיתוח – מה התועלת והערך המוסף שבסקירות השוק לחברה. את התשובות שקיבלנו, קיבצנו לכמה נקודות
1. סקירת שוק מאפשרת לגלות סדר בכל עומס המידע, את הטרנדים ואת הכיוונים העתידיים בתחום המקצועי והעסקי.
2. כשאיש שיווק נדרש לחפש תשובות לשאלות כלליות למותג שהוא מנהל, לקטגוריה או לקו מוצרים ואין באפשרותו לעשות מחקר ייעודי בעצמו, הוא יפנה למומחה מידע.
3. הבנת תחום מקצועי בצורה רוחבית והוליסטית;
4. סקירה כזו מאפשרת למידה ממקרים מוצלחים במקומות אחרים (best practices, study cases), מה שמאפשר לדעת מראש מה עובד ומה פחות; ממה כדאי להימנע ואיך לעשות את התהליכים ואת שיטות העבודה אצלנו בצורה הטובה ביותר.
5. סקירות מידע מספקות מבט רחב יותר על התעשייה או על השוק וכלים טובים שיסייעו במענה על מכרזים (RFP – Request for Proposal), בהכנת פרזנטציות מגובות בדוגמאות ובהיבטים שונים של הפעילות העסקית שאי-אפשר להגיע אליהם בחיפוש רגיל במנועי החיפוש.
6. סקירה כזו מאפשרת לגבש מסרים יעילים לקהלי מטרה ולצרכנים שונים ומאפשרת ללמוד מחברות אחרות בסביבה ובעולם.
יש לכם שאלות עסקיות שאתם מחפשים תשובה להן? צורך במעקב ובבדיקה ספיציפיים בשוק שבו אתם פועלים? פנו אלינו ואנחנו נדאג לאתר, לערוך ולהנגיש את המידע העסקי הדרוש לכם בצורה ברורה, תמציתית והכי חשוב – משיגת מטרה.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]