כיצד למצוא מידע בעל ערך, ולא רק מידע
כידוע, המדיה הדיגיטלית מתפוצצת ממידע, ובכמה קליקים אפשר לקבל המון אינפורמציה. יחד עם זאת, המטרה של מידענות מקצועית אינה רק לקבל מידע גולמי כמענה לשאילתות
כידוע, המדיה הדיגיטלית מתפוצצת ממידע, ובכמה קליקים אפשר לקבל המון אינפורמציה. יחד עם זאת, המטרה של מידענות מקצועית אינה רק לקבל מידע גולמי כמענה לשאילתות
בין אם מדובר במיזם חדש ובין אם בחברה קיימת, גיוס משקיעים מהווה מקור מימון משמעותי ביותר, לצד ההון העצמי והלוואות לסוגיהן. יחד עם זאת, הדרך
רשת האינטרנט והרשתות החברתיות הן מקור בלתי נדלה למידע, עם פלטפורמות רבות ומאגרים מגוונים, כלים מתקדמים לאיתור, איסוף ועיבוד מידע. יחד עם זאת, למי שסבור
החלק הארי בעבודתם של מידענים מקצועיים הוא כמובן המחקר, החולש על פני מקורות רבים בדגש על המדיה הדיגיטלית. בתוך כך, המידענים עשויים להיעזר בכלים רבים,
מידען מקצועי עובד עם קשת רחבה של לקוחות ממגוון ענפים במשק, ומובן שעל מנת לבצע את עבודתו בצורה מדויקת ורלוונטית, עליו להכיר את תחום הפעילות
מחקר שוק מעניק מידע רב ערך המאפשר לבצע באופן מושכל מהלכים ולקבל החלטות נבונות. מדובר בצעד בסיסי ואף חיוני עבור יזם המעוניין להקים עסק חדש
בעשור השלישי של המאה ה- 21 כבר ידוע היטב ש- "ידע הוא כוח". ואולם, הבעיה היא שכמות המידע היא עצומה ומצויה בפלטפורמות רבות, ויש לדעת כיצד לאתר את המידע הרלוונטי ולעשות בו שימוש לטובת מטרות עסקיות ושיווקיות.
רשימות הלידים שלכם מייצרות את המכירות המצופות? כי אם לא, סביר להניח שאתם לא עובדים עם לידים מותאמים אישית, כלומר לידים מדויקים המתאימים בדיוק לפרמטרים והדרישות שהולמים את צרכי הלקוח. בשורות הבאות נסביר במה מדובר.
מצד אחד, ניתוח תחרותי הינו טכניקה נפוצה מאוד, בה משתמשת כל חברה רצינית המעוניינת להיות עם היד על הדופק לגבי מה שקורה בשוק ובענף שלה. מצד שני, בנצ'מרקינג או בוחן ביצועים משמש אף הוא בשכיחות גבוהה לבדיקת הביצועים של מוצרי ושירותי עסקים וחברות. יחד עם זאת, מה שפחות נפוץ הוא חברות המבינות שניתן לשלב בין השניים ולנצל את היתרון התחרותי שלהן לצורך בוחן ביצועים, כמו גם לנצל את ניתוח המתחרים לצורך מדידות כדי לקבל תמונה עוד יותר מקיפה על מצב החברה. השילוב מאפשר לקבל החלטות עוד יותר נכונות ומושכלות ליצירת, שמירת וחיזוק ההובלה בענף תחרותי.
מידענות עסקית היא מונח כולל המקיף מגוון שירותים שחברתנו מספקת עבור עסקים, חברות וארגונים מכלל המגזרים והיקפי הפעילות, ולמען מטרות שונות.
ב- 5 לנובמבר 2021 אישר בית הנבחרים האמריקאי את "תוכנית ביידן", הנחשבת למפעלו הגדול ביותר עד כה של הנשיא הדמוקרטי. מדובר בתוכנית הצופה עשור קדימה ומקציבה סכומים אדירים של כטריליון דולר להשקעה בתשתיות ובתחבורה ציבורית, בהטענת מכוניות חשמליות, באנרגיות מתחדשות ועוד. זהו צעד ענק לאמריקאים ביציאה ממשבר הקורונה, שיכול בהחלט להיות גם צעד חשוב לחברות ישראליות, אם ישכילו לאתר הזדמנויות חדשות בארה"ב.
כמעט כל עסק וחברה בישראל עובדים מול ספקים ואין זה משנה מהו הענף במשק שאליו הם משתייכים. אכן, הפעילות העסקית תלויה לא מעט בשירותים, המוצרים והרכיבים שמגיעים מהספקים, המסייעים לתת מענה מיטבי ללקוחות הקצה. לפיכך, מציאת ספקים ישראלים היא מהלך שכל עסק נדרש לו, ולמעשה הרבה יותר מפעם אחת לאורך חיי החברה.
לא רבים יודעים זאת, אך מידענות הינה תחום הנלמד באקדמיה ומהווה עיסוק מקצועי, שהפך להיות נדרש מאוד עם התפוצצות המידע של העשורים האחרונים.
מידענות הינה תחום עיסוק שתפקידו לעשות שימוש בסוגי וייצוגי מידע שונים להשגת יעד מוגדרים. זהו תחום הנלמד במהלך קורסים מקצועיים שונים, לעיתים כחלק מלימודי תארים מתקדמים בתחומים מגוונים, ולעיתים עומד בפני עצמו כלימודי תואר ראשון, שני ושלישי.
מחקר שוק הינו מהלך בסיסי ומתבקש עבור יזמים המעוניינים להקים עסק חדש, וכן לעסקים קיימים המעוניינים לבצע התרחבות לשווקים חדשים.