מנגישים לעסק שלך תובנות מדויקות מבוססות נתונים ומחקר דיגיטלי

מאמרים

איך מחלקות שונות בארגון יכולות להיעזר במחקר שוק?

חשוב להבין כי מחקרי השוק יש והיו רלוונטיים למחלקות מסוימות יותר מאחרות. גם אז, ההשקעה הכספית המתמדת במחקרי שוק מוכיחה עצמה לאורך זמן, כשתוצרי מחקרי השוק יכולים לסייע גם למחלקות משמעותיות פחות לשפר ולייעל עצמן ובכך להפוך למשמעותיות ובעלות נפח גדול יותר לאורך זמן.

קרא עוד »

איך מודיעין עסקי יכול לתרום למנהלים ואנשי שיווק ומכירות

השאיפה בכל פעילות מודיעים עסקי היא להפיק את המרב. חלק מיכולת זו היא לעשות שימוש נבון במודיעין שאספנו באמצעות הפצה יעילה שלו בין המחלקות ומקבלי ההחלטות בחברה. במאמר זה נתייחס לאופן בו חלק מהמחלקות ומקבלי ההחלטות עושים שימוש במודיעין העסקי שנאסף בחברתם.

קרא עוד »

זיהוי טרנדים וניתוח חדשנות מוצרים

השקה של מוצרים מהווה אתגר מורכב ולא פשוט. תכנון נכון של תהליך ההשקה מתחיל עוד בשלבים מוקדמים וכולל בתוכו זיהוי של טרנדים, ניתוח חדשנות טכנולוגית, ניתוח מוצרים וכמובן ניתוח ופעילות ברמה השיווקית. במאמר זה נרחיב אודות מספר נקודות חשובות שחברות פרסום פועלות אודותן.

קרא עוד »

איך להשיק מוצר חדש בזמן משבר?

משבר הקורונה הביא מסגרות וחברות רבות לשאלה כיצד ניתן להשיק מוצר חדש שלהם בזמן משבר וזאת למול המגבלות הקיימות שיש ויכולות להביא רבים לוותר על רעיון השקת מוצר בזמן זה.

קרא עוד »

הזדמנויות עסקיות באיחוד האמירויות

הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות פותח עבור משקיעים ישראלים וחברות ישראליות מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות, בין אם מדובר על תחומי ההייטק, התעשייה, החקלאות והתיירות.

קרא עוד »

מקורות מידע מעניינים לביצוע מחקר שוק

מחקר שוק יכול להישמע מופשט מידי, את מה חוקרים ואת מי חוקרים ואיך מבצעים את המחקר. יש תחומים שקל לחקור כיוון שהרבה מאוד נתונים מפורסמים על התחום ועל העסקים השונים שפועלים בו, לעומת זאת יש תחומים רבים שבהם חקר שוק היא משימה מורכבת מאוד. מחקר שוק יכול להימשך שבועות רבים, ומחייב סבלנות ומאמץ רב.

קרא עוד »

למה כדאי לבצע מחקר שוק

בין אם אתם פותחים עסק חדש או מרחיבים עסק קיים לתחומים נוספים, חשוב לבצע מחקר שוק בעצמכם או להזמין מחקר שוק שמתאים לתקופה הנוכחית בדיוק. חשוב שהמחקר יהיה עדכני ככל האפשר בגלל תנאי השטח המשתנים במהירות רבה.

קרא עוד »
מחקרי שוק

5 טיפים לניתוח אנליסטי של ההזדמנויות באמצעות מחקר שוק

עסקים רבים מנסים לפעול באינספור יוזמות, אבל מחקרים קבעו להפך, צמצום היוזמות רק יועיל לעסק ויגרום לו לצמוח הרבה יותר מאשר התפזרות בין שלל יוזמות. אז איך להחליט עם איזה יוזמה להמשיך ואיזה יוזמה להוריד מהפרק לפחות לתקופה הקרובה.

קרא עוד »

אלו פרמטרים משפיעים על המחיר של מחקר שוק

"על דברים טובים צריך לשלם" אין ספק שבנוגע למחיר של מחקר שוק המשפט הזה נכון מתמיד. האנליסטים שמבצעים מחקר שוק צריכים להשקיע זמן רב מאוד על מנת לגבש את הנתונים המלאים בצורה מהימנה, תוך הישענות על ניסיון מוכח של מומחים בתחום הספציפי ותחומים הקשורים לו כדי להגיע למחקר המפורט והמדויק ביותר.

קרא עוד »

איזה דברים כדאי לדעת על מחירו של מחקר שוק

אם אתם רוצים להוביל בתחום חדש או לפתח את תחום הפעילות שלכם בצורה יותר מקצועית, אתם זקוקים למחקר שוק מקצועי. עסקים וחברות רבות נמנעים מרכישה של מחקר שוק בגלל מחירם של מחקרים אלו. אולם חברות מצליחות לא יוותרו על מחקר רציני גם אם יש למחקר שוק מחיר גבוה.

קרא עוד »
מידענות עסקית @ SergeyNivens

על מידענות עסקית

מידענות עסקית הוא כלי שימושי ובעל תועלת גבוהה של עלות-תועלת בשלבי גיבוש ואפיון של תוכנית עסקית. כדאי להשתמש בכלי על מנת לקבל דוח ממצה על השוק

קרא עוד »

כלי דאטה בגישה חופשית לציבור – Data.gov

אתר מאגרי המידע הממשלתיים מרכז מאגרי נתונים מכלל משרדי הממשלה הפתוחים לשימוש הציבור.
האתר הוקם על-ידי מערך ממשל זמין כחלק ממדיניות ממשל פתוח, המבוססת על קידום השקיפות והצגת מידע ממשלתי אמין ומוסמך לשימוש הציבור.

קרא עוד »
דילוג לתוכן